دوشنبه 7 فروردین 1396 - 1:18

یک کهگیلویه و بویراحمد نامزد شورای شهر تهران شد (عکس)

مجتبی تقوی‌نژاد از حزب اصلاح‌طلب جوانان ایران اسلامی کاندیدای انتخابات شوراها شد

به گزارش بویرنیوز،  قائم مقام حزب جوانان ایران اسلامی با حضور در فرمانداری تهران کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران شد. سید مجتبی تقوی نژاد اعلام کرد: بر اساس تصمیمات حزب در این انتخابات شرکت نموده ام و تابع تصمیمات حزب و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می باشم.

وی با اظهار این مساله که نیاز جدی شهر تهران، تغییر اساسی در سطوح مدیریتی و اصلاح رویه نادرست کنونی می باشد، مدیریت بر اساس مشی اصلاحی و توجه جدی به بحران های محیط زیستی را از برنامه های اصلاح‌طلبان در این انتخابات دانست.

قائم مقام حزب جوانان ایران اسلامی در ادامه با اشاره به ثبت نام جمع کثیری از اصلاح طلبان، پرهیز از خودرایی و تکروی و پایبندی به یک لیست واحد و حمایت از لیست نهایی را ضامن پیروزی در این انتخابات دانست و افزود: حزب جوانان تاکید فراوانی بر حضور جوانان و زنان در لیست دارد اما با ملاحظه این مساله که اداره شهر نیاز به تخصص های مختلفی دارد جوانان و زنان متخصص باید در لیست حضور داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به این که انتخابات شوراها نباید سبب غفلت از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری شود، سال ۹۶ را سال سرنوشت سازی برای اصلاح طلبان دانست.

گفتنی است تقوی نژاد دانشجوی دکتری علوم سیاسی و از جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است که پیش از این نیز رئیس کمیته انتخابات و عضو شورای مرکزی این حزب بوده است. وی همچنین از فعالان دانشجویی استان در دوران اصلاحات بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223998
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    احسنت به شما،انشالله که قبول بشی

دیدگاه شما