چاپ این برگه

حضور متفاوت کاندیدای شورای شهر یاسوج در فرمانداری/ «متخصص شهری» با همسرش آمد (+تصاویر)

فرشاد نگین‌تاجی دانشجوی دکترای معماری – طراحی شهری از دانشگاه بوعلی سینای همدان با حضور در فرمانداری بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

به گزارش «بویر نیوز»، ظهر امروز فرشاد نگین‌تاجی با همراهی همسر و دختر خردسالش در فرماندرای بویراحمد حاضر شد و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

دکتر فرشاد نگین‌تاجی در حاشیه ثبت نام در انتخابات شورای شهر یاسوح در گفتگو با «بویر نیوز»، با تبریک عید نوروز، اظهار کرد: پیام نوروز این است که با تاسی از این عید باستانی و با مهر و دوستی تحولی را در خود و محیط زندگی مان به وجود آوریم تا شاهد شکوفایی شهر و کشورمان و حال خوب شهروندانمان باشیم.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بر ایجاد فضای تعامل میان مدیریت شهری و مردم تاکید کرد و علت حضور خود در این دوره را نیاز امروز شهر به شنیده شدن صدای مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم که انشالله شورای شهر متشکل از نیروی های فنی متخصص و توانمند باشد که مهمترین بحثشان تعامل با شهروند و ایجاد فضای اعتماد بین فضای مدیریت شهری و مردم باشد.

دکتر نگین‌تاجی همچنین بر تقویت جایگاه شورای شهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تعامل بسیار قوی میان شورا و سایر سازمان ها شکل بگیرد که جایگاه شورا تقویت شود و انشالله این تعامل در زیرسایه تخصص شکل بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله تخصص گرایی در حوزه شوراهای شهر گفت: حوزه مدیریت مدیریت شهری ابعاد مختلفی از جمله حوزه اجتماعی، فرهنگی، مبلمان شهری، ترافیک، ساختمان سازی و بخش های معتعدد دیگری دارد و قطعا به هر میزانی که نگاه به این حوزه در شورای شهر تخصصی تر باشد، بهتر می توان امور را مدیریت و برنامه ریزی کرد.