شنبه 5 فروردین 1396 - 13:32

بازدیدهای عیدانه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ اتفاق عجیب در اورژانس دهدشت (+تصاویر)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهیدرجایی گچساران و امام خمینی(ره) دهدشت بازدید و از نزدیک روند خدمت رسانی کادر درمانی را به مردم و مسافران نوروزی بررسی نمود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهیدرجایی گچساران و امام خمینی(ره) دهدشت بازدید و از نزدیک روند خدمت رسانی کادر درمانی را به مردم و مسافران نوروزی بررسی نمود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ این روزها همه تلاش مدیران ارشد و کادر بهداشتی درمانی حوزه سلامت استان خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافران نوروزی است. بیمارستان ها، امدادگران اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و سایر فعالان حوزه سلامت در تلاش شبانه روزی برای تحقق رضایتمندی مردم و کاهش حوادث برای آنان هستند.

امسال با فعالیت هیات رئیسه جدید، بازدیدهای سرزده از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی به صوت محسوسی افزایش یافته است، به گونه ای که دو روز متوالی رئیس دانشگاه از بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بازدید نموده و در کنار آن معاون جدید درمان دانشگاه نیز دو بار تاکنون از این بیمارستان ها بازدید کرده و روز گذشته نیز مجددا از بیمارستان دهدشت بازدید نمود.

دکتر ایلامی نیز در این دو روز گذشته به جمع همکاران خود اضافه شد تا ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه سلامت استان بر ضرورت تداوم خدمت مطلوب و سریع به مردم و جلب رضایت آنها تاکید نماید.

اولین بازدید وی از شهرستان گچساران و بیمارستان شهید رجایی بود که ساعت ۲۱ پنج شنبه آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه یافت. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این بازدید بخش های مختلف بیمارستان را مورد بررسی قرار داده و ضمن گفت و گو با کادر درمانی بیمارستان جلسه ای نیز با حضور مدیرشبکه و رئیس بیمارستان برگزار و مسائل و چالش های پیش روی بیمارستان را مطرح و بررسی نمود.

دکتر ایلامی همچنین در این نشست ضمن تاکید بر تسریع در راه اندازی بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س)، نحوه راه اندازی این بیمارستان، مسائل نیروی انسانی و تاسیسات فنی آن را برررسی نمود.

بازدید سرزده دکتر ایلامی از بیمارستان گچساران که شب آرامی را پشت سر گذاشته بود و به نظر می رسید از دیگر بیمارستان های استان چالش های کمتری را در این ایام به خود دیده است، در حالی به پایان رسید که وعده تسریع در پرداخت بخشی از مطالبات پزشکان بیمارستان و همکاری در خرید دستگاه امحای زبااله بیمارستان شهید رجایی از جمله دستاوردهای آن برای حوزه سلامت شهرستان گچساران بود.

دومین بیمارستان مقصد دکتر ایلامی، بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه بود که در روز بارانی بهاری و با حجم بالای مراجعه مورد بررسی و باردید قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در ابتدا از اورژانس خاتم الانبیاء بیمارستان بازدید و با پزشکان متخصص به گفت و گو نشست. دکتر ایلامی همچنین در بازدید از بیمارستان دهدشت از نحوه شرح حال نویسی در پرونده بیماران انتقاد جدی کرد و ضمن تذکر لازم به مدیرداخلی بیمارستان مبنی بر رفع این مشکل تاکید نمود که در بازدید سرزده قبلی نیز به صورت مکتوب این موضع تذکر داده شد ولی در زمینه رفع آن اقدامی صورت نگرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بعد از گفت و گو با بیماران و پرشکان عمومی اورژانس از بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش جراحی بازدید نمود.

از موارد قابل تامل در  بیمارستان کهگیلویه که صبح روز جمعه مورد بازدید قرار گرفت، میزان بالای مراجعه به اورژانس بود به گونه ای که در ۵ روز گذشته اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ۳۷۰۰مراجعه کننده داشته است! و همین حجم بالای مراجعه نیز اعتزاض های مردمی را در پی داشت.

دکتر اورنگ ایلامی در حاشیه این بازدید، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت بخش های خدمت رسان به خصوص اورژانس ها، بخش های بستری و مراکزی که در سطح استان به صورت شبانه رزی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند عنوان کرد و با بیان اینکه در ایام نوروز  بار مراجعه به بخش های مختلف بیمارستان نسبت به روزهای تعطیل در طول سال، بیشتر شده، تصریح کرد: در این مدت در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به طور متوسط  روزانه بیش از ۹۰۰ بیمار ویزیت و همچنین تاکنون  ۲۰۰ نفر بستری شدند.

وی در پایان بهره برداری از اورژانس، بلوک زایمانی و بهبود استاندار بیمارستان امام خمینی(ره) از نظر نیروی انسانی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در شهرستان کهگیلویه را از جمله اولویت های دانشگاه در این شهرستان عنوان نمود.

بر پایه این گزارش، دکتر ایلامی همچنین از مرکز سلامت جامع شهری لنده نیز بازدید نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223707
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تشکر از دکتر ایلامی و همه زحمت کشان عرصه سلامت. انشاالله موفق باشند

  2. ناشناس گفت:

    ميگن هرقد پول بدي همونقد آش ميخوري
    كاش جناب دكتر به اوضاع معيشتي پرسنل هم نيم نگاهي ميداشتن

  3. همکار گفت:

    شاید این بهترین شیوه ارزشیابی مدیران باشد تا به مقوله درمان توجه جدی نشان دهند و افراد متخصص در امر مدیریت در بهداشت و درمان را به عنوان ریاست انتخاب نمایند

  4. ک.الف.هم استانی تهران گفت:

    با سلام و احترام.اقای دکتر ایلامی از پزشکان و نوابغ حوزه درمان میباشند.مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قدر این پزشک حاذق را بدانند و در عرصه مدیریتی پشتیبان ایشان باشند.برای این بزرگوار ارزوی موفقیت داریم.

دیدگاه شما