پنجشنبه 3 فروردین 1396 - 21:45

آخرین وضعیت راه های کشور/محورهای مسدود و پر حادثه

وی در پایان گفت: از رانندگان درخواست می‌کنیم آمادگی لازم را برای سفر در این محورها داشته باشند، از سرعت خود بکاهند و در مواقع بارش، چراغ خودروی خود را روشن کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک محور کرج – چالوس پرحجم و روان است.
در استان‌های آذربایجان شرقی (محور بستان‌آباد)، اصفهان (داران – الیگودرز)، زنجان (خدابنده – همدان)، قزوین (قزوین – همدان)، لرستان (نورآباد – فیروزآباد، بروجرد – توره گردنه زالیان)، کرمانشاه (کرمانشاه – سنقر و کرمانشاه – اسلام آباد)، همدان (همدان – سنندج) و ارتفاعات محورهای هراز وکندوان شاهد بارش برف هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، تهران، مرکزی، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، قم و قزوین بارش باران ادامه دارد.
  همچنین در طول محورهای هراز و کرج – چالوس ترافیک پرحجم و روان است و محورهای  شمشک – دیزین در استان تهران و البرز،  پونل – خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، سروآباد – پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی سی‌سخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شیراز – جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه – تویسرکان در استان همدان، استهبان – نی‌ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان،  فردوس- گناباد در استان خراسان جنوبی، فنوج – رمشک در استان سیستان و بلوچستان جنوب و کنارک – جاسک در استان سیستان و بلوچستان محورهای مسدود یا دارای محدودیت هستند.
به گزارش سایت پلیس راهور ناجا، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار  هستند.
در همین راستا سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در گفت‌وگو با ایسنا توصیه‌هایی به رانندگان داشت و اظهار کرد: شاهد مداخلات جوی در اکثر محورهای مواصلاتی هستیم که در استان‌های غربی، شمالی  و مرکزی گسترده‌تر است. همچنین بارش باران در استان‌های جنوبی، شرقی و شمال‌شرقی بیشتر خواهد شد. بنابراین رانندگانی که قصد سفر دارند، توجه کنند که احتمال ریزش برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی وجود دارد.
وی در پایان گفت: از رانندگان درخواست می‌کنیم آمادگی لازم را برای سفر در این محورها داشته باشند، از سرعت خود بکاهند و در مواقع بارش، چراغ خودروی خود را روشن کنند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223530
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما