چهارشنبه 2 فروردین 1396 - 22:11

بازدید و اسکان 170 هزار گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از بازدید و اسکان 170 هزار گردشگر و میهمان نوروزی در تعطیلات عید نوروز 1396 در مناطق مختلف این استان خبرداد.

محمود باقری در حاشیه بازدید از خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در آبشار یاسوج به ایلنا گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود 170 هزار گردشگر و میهمان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و از اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی این استان بازدید کرده اند.

وی با تشریح برخی خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران تعطیلات نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: از تعداد گردشگرانی که تاکنون به این استان سفر کرده اند 127 هزار گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مدت نیز 43 هزار نفر در مناطق مختلف این استان اسکان داده شده اند.

باقری با برشمردن برخی اماکن سیاحتی, زیارتی و طبیعی کهگیلویه و بویراحمد که مورد توجه گردشگران و میهمانان نوروزی واقع شده است, خاطرنشان کرد: این استان, استانی چهارفصل بوده که در تمام مناطق آن امکان دید و بازدیدهای نوروزی وجود دارد.

باقری گفت: تمامی تدابیر لازم نیز برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و مشکلی هم تاکنون گزارش نشده است.

وی از گردشگران کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای پایانی هفته و روزهای بارش رحمت الهی مراقبت های لازم را از خود داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223470
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما