چهارشنبه 2 فروردین 1396 - 22:09

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد؛ بارش سیل آسا در راه است (+جزئیات)

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش شدید باران، سیل و آبگرفتگی معابر و ریزش کوه در سه روز آینده این استان خبرداد و از گردشگران استانی خواست مراقبت های لازم را برای اسکان خود و میهمانان نوروزی بیندیشند.

به گزارش بویرنیوز، ولی بهره مند به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: آخرین برونداد الگوهای جوی حاکی از ورود سامانه بارشی به مرزهای غربی و جنوبی کشور است.

وی زمان ورود این سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد را بامداد فردا پنجشنبه سوم فروردین ماه 1396 در برخی نقاط استان عنوان کرد.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارش باران در این استان بامداد فردا شروع و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و شنبه آینده نیز ادامه دارد.

بهره مند گفت: سامانه کنونی سبب بارش های رگباری , رعدو برق , وزش باد شدید و بارش تگرگ در برخی مناطق مستعد این استان می شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی مانند آبگرفتگی معابر, کاهش دید و طغیان رودخانه ها وریزش کوه  درنظر گرفته شود.

بهره مند از گردشگران نوروزی و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای بارش رحمت الهی به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها اسکان نیابند و از ترددهای غیرضروری بپرهیزند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما