چاپ این برگه

وعده دروغ راه و شهرسازی به مردم یاسوج (+عکس)

پل سوم بشار یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در شهر یاسوج به شمار می‌رود که وعده‌های زیادی برای تکمیل آن داده شد اما هیچ یک عملی نشد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  خبرگزاری فارس ، مردم همیشه چشم به دهان مسؤولان دوخته‌اند تا ببینند وعده‌هایی که داده می‌شود چه موقع و چگونه عملی خواهند شد.

آن‌ها از مسؤولان توقع دارند که هر گاه قولی می‌دهند روی حرف خود ایستاده و وعده و قول خود را عملی کنند.

یکی از وعده‌هایی که مسوولان استان داده‌اند در مورد پروژه ساخت و تکمیل پل سوم بشار است که مسوولان به خصوص در راه و شهرسازی تاکنون وعده‌های زیادی در خصوص تکمیل آن داده‌اند.

خوب به یاد داریم که در یکی از نشست‌های مربوط به پی‌گیری پروژه‌های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل استانداری برگزار شد حسن فدایی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان وعده داد که این پروژه ظرف 75 روز تکمیل خواهد شد.

هرگاه از مقابل پروژه در کمربندی ساحلی شهر یاسوج عبور می‌کردیم نظاره‌گر این پروژه بودیم اما هیچ خبری از کار بر روی آن نبود.

متأسفانه یکی از بزرگترین مشکلاتی که استان ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند مربوط به سپردن پروژه‌هابه پیمانکارانی است که توان اجرای کارها را ندارند و تنها بر اساس وابستگی‌ها از جمله وابستگی‌های فامیلی پروژه‌ها به آن‌ها سپرده می‌شود.

پروژه پل سوم بشار نیز قربانی سهل‌انگاری‌ها شد و پیمانکارانی برای ساخت و تکمیل آن گمارده شدند که به هیچ وجه توانایی ساخت چنین پروژه‌ای را نداشتند.

مسؤولان استانی هم متأسفانه قول‌هایی دادند که هیچ گاه از پس برآورده شدن این قول‌ها برنیامدند و نتوانستند این پروژه را که به قول یکی از مسؤولان ارشد استانی برای آن‌ها حیثیتی شده بود تکمیل کنند.

بازدیدهای گاه و بی‌گاه استاندار و معاون عمرانی از این پروژه نیز کارساز نشد و اکنون در پایان سال 95 و آغاز سال 96 باید گفت که اقدام مسؤولان برای تکمیل پل سوم بشار موفقیتی در بر نداشت و نتوانستند به وعده‌هایی که دادند در این پروژه عمل کنند.