دوشنبه 30 اسفند 1395 - 0:58

اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد (+دانلود)

گروه فرهنگی – ظهر امروز (یکشنبه) 29 اسفند با حضور معاون سیاسی – فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان  نرم افزار جامع راهنمای گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی گردید.

به گزارش «بویر نیوز»، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در اینباره گفت: فاز اول اپلیکشن جامع راهنمای جامع گردشگری کهگیلویه و بویراحمد که بصورت رایگان ارائه شده است، با حمایت سازمان میراث فرهنگی استان و شرکت کومه گشت دنا عرضه شده است.

الماس قبادی با بیان اینکه این اپلکیشن دارای ویژگی های خاصی است، افزود: این نرم افزار دارای 14 بخش اصلی و 72 مجموعه و همچنین 114 زیر مجموعه فرعی از قابلیت های این نرم افزار اندرویدی به شمار می رود.

قبادی در تشریح مشخصات این برنامه با تاکید بر اینکه نرم افزار دارای ویژگی های جدید نسبت به سایر نرم افزار های موجود در کشور است که میتوان برخی از آنها را شاخص و بدون رقیب دانست، گفت: این نرم افزار با داشتن بخش های فرهنگی و هنری و همچنین راهنمای سفر نوروزی یک نمونه راهنمای دیجیتال اندرویدی است که مسافران و علاقه مندان به استان ما را از هر گونه مطالعه بروشور ها و داشتن نقشه ها و کتاب ها درباره استان بی نیاز خواهد کرد.

وی افزود: این نرم افزار حاصل تلاش جمعی یک تیم قوی 11 نفره است و شرکت کومه گشت بدلیل احساس نیاز استان به این چنین نرم افزارهایی فاز اول این نرم افزار را به مردم استان و مسافران و علاقه مندان هدیه کرده است.

الماس قبادی با بیان اینکه تمامی مسائل فرهنگی از قبیل شعر و ادبیات و زبان لری و ضرب المثل ها و متیل ها و… در این نرم افزار گنجانده شده است، تصریح کرد: این نرم افزار دارای بخش های راهنمای گردشگری و شناخت همه شهرستان های استان نیز می باشد.

مهندس مهدی زمانپور مدیرعامل شرکت کومه نیز ضمن تشکر از مسئولان سازمان میراث فرهنگی استان از جمله مهندس باقری و مهندس قبادی، قول داد در صورت همکای مسئولین استان، نسخه نهایی و کامل این نرم افزار را در تابستان 96 توسط تیم اجرایی شرکت آماده و رونمایی شود.

وی یاد آور شد: این نرم افزار بصورت اندروید و آ او اس ارائه شده است.

دانلود

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیرعلی گفت:

    واقعا نرم افزار فوق العاده بود…..بی نظیر..
    دست میراث فرهنگی درد نکنه…خیلی جذاب بود نرم افزار
    فقط آخر خبر فکر کنم اشتباه تایپی داره…آی او اس صحیح هست
    ios
    تشکر از بویر نیوز

  2. ناشناس گفت:

    نصب نمیشه

دیدگاه شما