یکشنبه 29 اسفند 1395 - 10:15

سخنرانی موحد در لنده با موضوع جمنا

نماینده ادوار گذشته مجلس با اشاره به اهداف و برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جمنا با محوریت ولایتمداری مورد قبول عموم مردم و احزاب و گروه‌های انقلابی بوده و هر دیدگاهی که در راستای تعالی انقلاب و کشور باشد می‌تواند در این جبهه حضور داشته باشد.

به گزارش بویرنیوز، سید محمد موحد عصر امروز در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار داشت: وضعیت نفت در کشور ما فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و در روند توسعه و عقب‌ماندگی کشور بی‌تأثیر نبوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل سرمایه نفت به سرمایه احسن افزود: رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به مسىوولان، از آنها خواست که اقتصاد متکی به نفت را اصلاح و اقتصاد مقاومتی را جایگزین آن کنند.

نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دولت‌‌ها و مجلس‌ها و ریل‌گذاران مسیر آینده کشور باید بدانند که تنها راه برون رفت از معضلات و مشکلات کشور توجه جدی به منویات مقام معظم رهبری است.

موحد در ادامه به میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) اشاره و گفت: امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود و حرکت انقلابی ثابت کرد که از ذریه زهرا(س) و ائمه اطهار (ع) بوده و هدف آنها با شکل‌گیری انقلاب محقق ساخت.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه اسلام ناب محمدی بوده که قدرت‌های شرق و غرب را متحیر ساخت و با دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی آن را جهانی کرد.

سخنران همایش جبهه مردمی نیروهای‌ انقلاب  شهرستان لنده در ادامه تصمیمات و موضع‌گیری‌های امام و رهبری در موضوعات داخلی و خارجی ادامه داد: هر سخن و رهنمود امام و مقام معظم رهبری مصلحت دینی و انقلابی را در نظر داشته و ما باید با پیروی از این رهنمودها در مسیر تعالی و پیشرفت کشور حرکت کنیم.

موحد در ادامه به ضرورت وجود ولایت فقیه در جامعه اشاره و گفت: اهمیت و جایگاه ولایت را باید در کلام امام جست‌وجو کرد که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد».

وی افزود: شهدا و رزمندگان و جانبازان و ایثارگران در هیچ دانشگاهی مشق جنگ و دفاع نکردند، با تنها با پیروی از کلام ولایت رژیم‌های تا دندان مسلح را عقب راندند و با خلوص نیت و وحدت و همدلی ذلت را بر دشمنان تحمیل کردند.

موحد یادآور شد: انقلاب ما انقلابی است که تمام دنیا نتوانستند در برابر عظمت و قدرت آن تاب بیاورند و هر روز با توطئه و نقشه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به ارکان آن هستند ولی تا زمانی که وحدت کلمه و رهبری پیامبرگونه آن وجود دارد همه نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی افزود: ترور و  تحریم  و جنگ نرم همه با مدیریت صحیح و هدایت رهبری خنثی شده و این نظام به مسیر و آینده خود ادامه می‌دهد.

نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: البته باید بدانیم که این کشور مشکلات متعددی هم داشته و امروز با معضلات اقتصاد و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند.

موحد خاطر نشان کرد: امروز هر جایی ابرقدرت‌ها بخواهند تصمیمی بگیرند ایران اسلامی حرفی برای گفتن داشته و همه توطئه‌ها و جنگ و مشکلات و وضعیت نا امنی در منطقه در راستای حصر ایران و تحت فشار قرار دادن ماست.

وی افزود: ناامنی محصولی است که استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه رواج داده و ما باید سپاسگزار امنیت خود باشیم و در جهت انسجام و وحدت خود گام برداریم.

سخنران همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: امروز تصمیم‌گیری برای منطقه بدون حضور ایران معنایی نداشته و آمریکا و روسیه بدون ایران نمی‌توانند برای عراق، سوریه، ترکیه و افغانستان و … تصمیم‌ بگیرند.

موحد به حساسیت ملت ایران در برابر تهدید و آسیب و مشکلات اشاره و گفت: این ملت فهیم هرجایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد.

وی به فلسفه شکل‌گیری جمنا در کشور اشاره و افزود: عده‌ای از نیروهای انقلابی با دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی متفاوت دور هم جمع شدند و با حفظ اصول و عقاید خود حول محور ولایتمداری برای تعالی و پیشرفت انقلاب به عرصه و میدان آمدند.

موحد تصریح کرد : این جریان با هیچ کدام از گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال همراه با نظام و انقلاب منافاتی نداشته و همه اعضای آن با حفظ وابستگی‌های سیاسی خود در جهت برنامه‌ریزی برای آینده کشور به وحدت کلمه و انسجام می‌رسند.

جمنا و حمایت از آن اشاره و یادآور شد: برخی از حمایت ما از جبهه مردمی نیروهای انقلاب برآشفتند و فکر کردند با حمایت از این حرکت و حضور انقلابی ما دیدگاه و اصول خود را پشت سر گذاشته‌ایم، غافل از اینکه این حرکت در جهت اهداف و آرمان‌های گذشته ما بوده و هست.

نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حمایت از این جبهه وظیفه همگانی است افزود: جمنا با محوریت ولایتمداری مورد قبول عموم مردم و احزاب و گروه‌های انقلابی بوده و هر دیدگاهی که در راستای تعالی انقلاب و کشور باشد می‌تواند در این جبهه حضور داشته باشد.

موحد خاطر نشان کرد: این حرکت مردمی در راستای منویات مقام معظم رهبری و برای جلوگیری از دو قطبی شدن کشور بوده و نباید به سمت چالش پیش رود.

وی در پایان بار دیگر با اشاره به مشکلات معیشتی و اشتغال و بیکاری گفت: با غلبه بر مشکلات و با وحدت می‌توانیم به خواسته‌ها و پیشرفت حقیقی دست یابیم./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223213
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما