شنبه 28 اسفند 1395 - 15:29

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا کهگیلویه و بویراحمد (+جزئیات مکان و زمان)

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت رسمی از 30 اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، فتاح محمدی ظهر امروز در آخرین نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: 30 اسفند ماه ثبت‌نام رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات پیش‌رو آبروی نظام است، اظهار کرد: فرمانداران طی روزهای آینده با حضور در فرمانداری‌ها ثبت‌نام نامزدها را انجام دهند و به روند اجرای برنامه‌ها سرعت بدهند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان تا 6 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها، جهت پیش‌ ثبت‌نام به دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس10+ مراجعه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه فرمانداران به صورت دائمی در محل کار خود حضور داشته باشند، گفت: چالش‌های پیش‌روی انتخابات در روستاها، دهیاری‌ها و بخش‌ها پیش‌بینی و شناسایی شوند تا در اسرع وقت نسبت به رفع چالش‌ها اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات تصریح کرد: در دو انتخابات پیش‌رو ضمن نظارت دقیق بر امور و رعایت اصول مهم قانون‌مداری، بی‌طرفی، امانتداری و صیانت از آرا مد نظر اعضای ستاد انتخابات باشد و شرایط برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

وی بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان جمعه 29اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود که دستاوردهای این دوره از انتخابات در سطح ملی و بین‌المللی مشهود بوده و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری مطلوب و در کمال آرامش و امنیت انتخابات تلاش کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223161
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما