شنبه 28 اسفند 1395 - 15:22

مقامات عالی سپاه و سردار سلیمانی با چه هواپیمایی سفر می کنند؟

آیا مقام‌های عالی رتبه سپاه با پرواز اختصاصی به سفر می‌روند و یا مثل همه مردم، با پروازهای عمومی می‌روند؟ جواب حمیدرضا مقدم فر معاون سابق سپاه در این زمینه خواندنی است.

به گزارش بویرنیوز، “هواپیما آماده پرواز بود، خدمه در مقابل مسافران قرار گرفتند تا آنها نتوانند صندلی های جلویی هواپیما را روئت کنند؛ با این اوصاف مطمئن شدیم که در این پرواز یک مقام عالی رتبه به عنوان “مسافر ویژه” حضور پیدا خواهد کرد.”این جمله را یکی از مسافران پرواز هفته اخیر «دمشق-تهران» روایت کرد.

او دقایق ابتدایی پرواز مورد اشاره فوق را اینگونه بازگو کرد: “خدمه پرواز برای رعایت موارد امنیتی با قرار گرفتن مقابل دید مسافران تلاش داشتند سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون اینکه توسط باقی سرنشینان رؤیت شود،در ردیف جلوی هواپیما بنشیند.

او تنها بعد از دقایقی از حضورش در هواپیما از جای خود بلند شد و با یکایک مسافران همچون یک یار آشنا و دیرین خوش‌وبش و احوالپرسی کردند.”این اتفاق برای برخی از افراد حاضر در این پرواز عجیب بود؛ آنها با خود گفتند مگر فرماندهان سپاه از هواپیماهای عمومی برای مسافرت استفاده می کنند؟

آیا مقام های عالی رتبه سپاه با پرواز اختصاصی به سفر می روند و یا مثل همه مردم، با پروازهای عمومی به ماموریت و سفر می روند؟ جواب مشاور فعلی سرلشکر جعفری و معاون سابق سپاه به این سوال خواندنی است.

حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه با خنده در این خصوص می گوید: ما برای گرفتن بلیط عمومی هم گاهی اوقات ساعتها سرگردان می شویم تا سروقت به ماموریت برسیم.

وی ادامه داد: همه فرماندهان عالی رتبه سپاه از جمله فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی قدس سپاه با پرواز های عمومی و در میان مردم سفر می کنند و این یک اتفاق معمول در سپاه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223158
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما