چاپ این برگه

حاشیه سازی جدید علیه تیم اجرایی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ معاون سیاسی استاندار

طرح برخی مطالب خللی در اراده هیات های اجرایی انتخابات ایجاد نمی کند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح برخی مطالب غیر اصولی توسط جریان به اصطلاح حزبی و تشکیلاتی هیچ خللی در اراده قوی هیات های اجرایی و دست اندرکاران امر 2 انتخابات پیش رو در این استان ایجاد نمی کند.

به گزارش بویرنیوز، طی روزهای اخیر یکی از جریان های به اصطلاح سیاسی و حزبی در یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویر احمد بیانه ای را علیه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان صادر کرده بود.
این بیانیه تاکنون واکنش غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و برخی از جریان های سیاسی، احزاب و گروه های مختلف را نیز به همراه داشته است.
فتاح محمدی اظهار داشت: که اینگونه اظهارات کوچکترین خللی در اجرای قانون، صیانت از آرای مردم، انجام وظایف قانونی و تعهد مسئولان اجرایی از جمله فرمانداران و بخشداران این استان برای برگزاری باشکوه انتخابات و رعایت چهار اصل مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت وارد نخواهد کرد.
وی افزود که طرح چنین مباحثی توسط یک جریان یا تشکیلات به اصطلاح سیاسی که فاقد مجوز قانونی نیز است در وقت مقتضی مورد پیگرد جدی قانون توسط دستگاه های ذیربط نظارتی قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس همواره جزء اصول، رویکردها و خط مشی اصلی ستاد انتخابات این استان است.
محمدی عنوان کرد که تلاش می شود در 2 انتخابات پیش رو ضمن نظارت دقیق بر امور و رعایت اصول مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا، زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم شود.
وی ابراز داشت: ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت اجرایی این استان اعتماد مردم را یک سرمایه اجتماعی و پشتوانه ای قوی در برگزاری سالم 2 انتخابات پیش رو دانسته و بر آنها تمرکز جدی دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.