جمعه 27 اسفند 1395 - 0:08

خطر سیل در کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آتی

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران و برف در روز عید نوروز 1396 در مناطق مختلف این استان خبرداد و از مسوولان استانی، مردم و گردشگران خواست در هفته آینده تدابیر لازم برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل ، آبگرفتگی معابر و بارش برف در ارتفاعات را داشته باشند.

به گزارش بویرنیوز، ” ولی بهره‌مند ” به ایلنا در یاسوج گفت: در روز عید نوروز یعنی سه شنبه هفته آینده شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ریزش رحمت الهی در کهگیلویه و بویراحمد از روز یکشنبه هفته آینده بیست و هشتم اسفندماه 95 شروع و در روز پنج شنبه سوم فروردین ماه 1396 به پایان می‌رسد، اظهار داشت: شدت این بارش‌ها به حدی است که شاهد آبگرفتگی معابر ، طغیان رودخانه‌ها و برف در مناطق کوهستانی و مرتفع خواهیم بود.

هشدار به گردشگران، مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه مسوولان استانی از هم اکنون به فکر تدابیر لازم جهت اسکان میهمانان نوروزی امسال در این استان بدلیل شدت بارش‌ها باشند، خاطرنشان کرد: از هم اکنون از میهمانان و مردم استان میخواهیم به هیچ عنوان در اماکن گردشگری که به رودخانه ها نزدیکی داشته و یا امکان خطر سیل وجود دارد اسکان پیدا نکنند.

بهره مند افزود: شدت بارش در این پنج روز بشدت بالا بوده و استان های جنوبی مانند فارس، بوشهر و خوزستان را نیز در برمی گیرد.

وی با بیان اینکه روز 2 روز قبل از عید نوروز و 2 روز بعد از عید نوروز 1396 در کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش های سنگین باران و گاها برف در ارتفاعات این استان هستیم، تصریح کرد: هم گردشگران و مردم و هم مسوولان استانی بفکر تدابیر ویژه ارائه خدمات رسانی باشند.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از غروب امروز بیست و ششم اسفندماه 1395 تا فردا صبح نیز شاهد بارش رحمت الهی در این استان خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=223025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باران .عجب

دیدگاه شما