چاپ این برگه

رتبه برتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور(+جزئیات و تصاویر)

مدیرکل روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه پنجم را در بین ۳۲ استان کشور کسب کرد.

به گزارش بویرنیوز، سید محمد تقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح چگونگی کسب رتبه ممتاز استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۹۵ از سوی وزارت کشور فراخوان تولید کلیپ کوتاه از سوی استانداری‌ها ابلاغ شد که نتیجه نهایی این کلیپ با حضور اساتید برجسته خبر و اطلاع‌رسانی در وزارت کشور مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت که در نهایت روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعد از استان‌های لرستان، زنجان، یزد و کردستان رتبه پنجم کشور را در جه کیفی ممتاز کسب کرد.

تقوی تصریح کرد: استان‌های کرمان، فارس، گیلان، مرکزی، تهران، مازندران، قم و همدان به ترتیب رتبه‌های ششم تا چهاردهم را کسب کردند.

وی افزود: اصول مندرج در محتوای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، ارائه شفاف نقش و برنامه‌ریزی استانداری‌ها در تحقق طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و آثار و پیامدهای آن، پرهیز از ارائه آمار و ارقام خسته‌کننده یا غیرمرتبط، عدم پرداخت به بازدیدهای صرف و عملکردهای شبه تشریفاتی، انعکاس نشست‌ها با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ارائه خلاصه وضعیت نتایج تلاش‌ها در جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید به استان، توجه به رفع محرومیت و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و برخورداری از جاذبه‌های بصری و استفاده از روش‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای در تولید از جمله شاخص‌های بود که استانداری‌ها بر اساس آن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی ۳۵۴ امتیاز گرفت و صاحب درجه کیفی ممتاز شد.

تقوی اضافه کرد: در فرجه زمانی کوتاهی تیمی اعم از خبرنگار، گوینده، مونتاژ و تدوین‌گر با مدیریت مدیرکل روابط عمومی استانداری که خود از خبرنگاران و گزارش‌گران برتر صدا و سیمای استان بوده و گزارش‌های فاخری را قبل از این تهیه کرده بود، تشکیل شد.

وی افزود: پس از چند بار بازبینی توسط تیم رسانه‌ای این کلیپ مورد ارزیابی قرار گرفت و حتی شب آخر تدوین نهایی کلیپ تا ساعت ۲ بامداد در خانه یکی از اعضای تیم رسانه‌ای تهیه کلیپ مذکور حضور داشتیم.

این مسئول افزود: نقاط ضعف و قوت این محصول رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

تقوی از شهریار صالحی تدوینگر صدا و سیما و فاضل فرهی گوینده برجسته و طهمورت دوستکام تصویر بردار که در تهیه این کلیپ همکاری کردند، قدردانی کرد.