چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 20:25

6 انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در احکامی جداگانه حکم سرپرست معاونت درمان، سرپرست دانشکده دندانپزشکی، سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و سرپرست مرکز بهداشت شهرستان های بویراحمد، دنا و لنده را صادر کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، متن این احکام در ادامه آمده است:

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب شد

دکتر اورنگ ایلامی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر غلامعباس سبز  را به سمت سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و حسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت”سرپرست معاونت درمان دانشگاه” منصوب می گردید. امید است با اتکال به الطاف خداوند سبحان، تلاش و پشتکار کافی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت و دولت تدبیر و امید با بهره گیری از تجارب و نظرات ارشادی اعضای هیات علمی، پزشکان متخصص، کارشناسان و افراد صاحب نظر موفق و موید باشید.

دکتر غلامعباس سبز فارغ التحصیل دوره عمومی پزشكي در سال1382 از دانشگاه علوم پزشكي یاسوج،عضو هیات علمی و عضو شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان، عضو شورای نمایندگان دانشکده پزشکی یاسوج، معاون آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، عضو  شورای دستیاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دستیار ارشد بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان خلیلی شیراز  و مسئول جهاد دانشگاهی استان شاخه علوم پزشکی از جمله سوابق وی است.

به گزارش وب دا؛ همچنین با اهدای لوح تقدیری از خدمات دکتر پرویز یزدان پناه، معاون پیشین درمان دانشگاه، تقدیر شد.

حکم ابقاء سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد صادر شد

دکتر اورنگ ایلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محسن مرادی را در سمت سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد ابقاء نمود.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد و شایستگی وحسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد منصوب می گردید امید است که با اتکال به ذات باریتعالی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت ، زیر نظر اینجانب و با هماهنگی معاون بهداشتی و درمان وهمچنین مدیران حوزه ستادی و در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید . توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حکم ابقاء مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا صادر شد

دکتر اورنگ ایلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، غلامحسن آراسته را در سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا ابقاء نمود.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد و شایستگی وحسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ در سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا ابقاء می شوید. امید است که با اتکال به ذات باریتعالی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت، زیر نظر اینجانب و با هماهنگی لازم معاونین بهداشتی  و درمان دانشگاه و همچنین مدیران حوزه ریاست، در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید . توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

حکم ابقاء مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده صادر شد

دکتر اورنگ ایلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مهندس امراله خانی را در سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده ابقاء نمود.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد و شایستگی وحسن سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده ابقاء می شوید. امید است که با اتکال به ذات باریتعالی در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت، زیر نظر اینجانب و با هماهنگی لازم معاونین بهداشتی  و درمان دانشگاه و همچنین مدیران حوزه ریاست، در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید . توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب شد

دکتر اورنگ ایلامی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مهران پوزش را به سمت “سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه” منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاون محترم پژوهشی دانشگاه، به عنوان “سرپرست مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه” منصوب می گردید.امیدوارم با توکل بر خداوند منان در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.

سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب شد
دکتر اورنگ ایلامی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر فرید نیک اقبال را به سمت سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، بنابه پیشنهاد معاون آموزشی دانشگاه به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه منصوب می شوید.امید است با اتکال به الطاف خداوند سبحان و با جدیت و پشتکار در راستای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه موفق و پیروز باشید.توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین از خدمات دکتر زینب بهروزی دهنو، سرپرست دانشکده دندانپزشکی پیشین دانشگاه، تقدیر شد.

گفتنی است؛ روز گذشته پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز» از انتصابات گسترده در آخرین روزهای سال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما