سه شنبه 24 اسفند 1395 - 20:45

اساتید دانشگاه فلورانس به دانشگاه یاسوج سفر می کنند

سرپرست دفتر همکاری‌های بین المللی دانشگاه یاسوج گفت: دو تن از اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا در راستای گسترش فعالیتهای بین المللی دانشگاه یاسوج به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر علی کاظمی در جمع خبرنگاران افزود: پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و فرهنگی میان دانشگاه یاسوج و دانشگاه فلورانس ایتالیا که در اواخر سال میلادی گذشته صورت گرفت، برای تعیین جزئیات محور همکاری‌ها و اجرائی کردن این تفاهم‌نامه دو نفر از اساتید برجسته دانشگاه فلورانس به نام‌های «پروفسور روسو» و «پروفسور ماسکولو» اوایل اردیبهشت سال 96 به دانشگاه یاسوج سفر خواهند کرد.

وی بیان کرد: در جریان این سفر قرار است سمیناری نیز در دانشگاه یاسوج توسط خانم پروفسور ماسکولو ارائه شود.

سرپرست همکاری های بین المللی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: در چارچوب همین تفاهم‌نامه، در تابستان سال آینده دو تن از اساتید دانشگاه یاسوج به دعوت دانشگاه فلورانس برای شرکت در کارگاه آموزشی به ایتالیا خواهند رفت.

کاظمی از رایزنی برای افزایش تعداد اعضای هیئت علمی جهت حضور در ایتالیا خبر داد و تصریح کرد: این کارگاههای آموزشی در جهت آموزش آخرین دست‌یافته های علمی که در دنیا تدریس می‌شود انجام خواهد گرفت.

وی ضمن تشکر از برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه که در مراحل مختلف این تفاهم‌نامه از جمله فراهم کردن زمینه، و اجرائی نمودن آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند، اضافه کرد: این دفتر آمادگی دارد با دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور که اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با آن‌ها همکاری می‌کنند، وارد مذاکره شود و بعد از رایزنی و امضای تفاهم‌نامه همکاری، روابط خود را با این دانشگاه‌ها و مراکز علمی گسترش دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222822
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما