دوشنبه 23 اسفند 1395 - 8:47

باغ های مجازی زیبا به مناسبت فصل بهار +عكس

مجله بویر نیوز-به مناسبت رسیدن بهار، هنرمند «میگل شوالیه» سه اینستالیشن جدید نگاشت تصویر را در مرکز «جینگ کری آن» در شانگهای اجرا کرده و میدان بیرونی ساختمان، تونل و پل های شیشه ای را پر از گل های رنگارنگ مجازی کرده است. نیلوفرهای آبی دیجیتالی، پروژه ای است که میدان این مرکز را با گل ها و گیاهان سرسبز پر کرده است.

این باغ گل که بعد از غروب آفتاب فعال می شود با انواع گل های غنی و نمادین فصل بهار چین، مثل نیلوفرهای آفریقایی، ارکیده، کاملیا و گل های درخت هلو پر شده است. همینطور که بازدیدکنندگان در این باغ مجازی راه می روند، تصاویر زیر پاهایشان تغییر می کند و مسیرها و گیاهان جدید به نشانه تحول طبیعت فصل ها ظاهر می شوند. هرمند در تونل این ساختمان یک تجربه بی نظیر 360 درجه برایتان فراهم می کند.

گل های بی حرکت مانند یک نقاشی دیواری مجازی عمل می کنند و با بستر گل های روی زمین تعامل برقرار می کنند. به عنوان یک تجربه واقعا همه جانبه، مردم در سمفونی شکوفه های باطراوت غرق می شوند. شاید آخرین اثر هنرمند از کلیساهای گوتیک الهام گرفته باشد، که پل های شیشه ای این مرکز را به شیشه های رنگی مجازی تبدیل می کند. همان طور که نور از پنجره های شفاف می گذرد، سایه های رنگی روی پیاده رو نقش می بندد و پل را با گرما پر می کند.

در اینجا طبیعت بازدیدکنندگان را به آغوش گرم خود می کشد. این سه اثر باهم تفسیری خیره کننده از گردش فصول را شکل می دهند. آن ها بازدیدکنندگان را در قلب یک طبیعت ابداعی، یک جهان گیاهی جذاب و شاعرانه، مکانی بین رویا و واقعیت قرار می دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما