یکشنبه 22 اسفند 1395 - 20:16

توضیحات جدید نماینده بویراحمد درباره شهرستان شدن لوداب و مارگون

نماینده هشت ساله بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از شهرستان شدن بخش “مارگون”حوزه انتخابیه خود در سال آینده خبرداد.

نماینده هشت ساله بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از شهرستان شدن بخش “مارگون”حوزه انتخابیه خود در سال آینده خبرداد.

” غلام محمد زارعی” در حاشیه افتتاح بزرگترین طرح آبی خاکی کشاورزی کشور در شهرستان گچساران به ایلنا گفت: برای عملیاتی شدن موضوع شهرستان مارگون نامه هایی به وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه جهت اعتبارات مورد نیاز شهرستان شدن مارگون ارسال شد.

وی افزود: با پیگیری اینجانب موافقت لازم نیز صادر شده و در سال آینده به توافق خواهیم رسید که موضوع شهرستان شدن مارگون را اعلام و در ادامه لوداب نیز شهرستان شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: برای شهرستان شدن مارگون و لوداب تمامی مقدمات انجام و اسناد، نقشه ها، گزارش ها تکمیل و به وزارت کشور اعلام شد.

زارعی افزود: استعلامات لازم نیز از وزارت کشور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه وترابری اعلام شده و در حال پیگیری برای دریافت پاسخ این طرح در دولت هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان ج گفت:

    درود برشما ودرود بر خدمت بی منت

  2. بویراحمد گفت:

    درود بر امیر کبیر

  3. رامین بهادر تامرادی گفت:

    جناب نماینده هشت ساله از پاتاوه چه خبر ؟؟؟؟؟

    • عدالت گفت:

      عزیزدلم همه جا به نوبت،فعلا مارگون در اولویت است،ما باید تلاش کنیم همه جای ایران را آباد کنیم.انشاءالله همه باهم دست به دست هم میدیم و پاتاوه را هم به شهرستان تبدیل میکنیم.فقط باید اراده داشته باشیم نه اینکه حسادت به خرج بدیم

  4. کریم مرادی گفت:

    درود خدا بر مرد خستگی ناپذیری که بجای هیاهو و تبلیغات رسانه ای برای خدمت به مردم دیارش هر لحظه در حال تلاش و کوشش بی منته…اجرکم عندالله

  5. فقط خدا گفت:

    ازتلاشهای بی وقفه نماینده محبوب بویراحمد ودنا تشکر میکنیم و همچنین از زحمات بی حد مسئولین شهر مارگون که این سه چهارسال خیلی زحمت کشیدند کمال سپاسگزاری داریم.دست مریضا

  6. پورزمان گفت:

    درود و سلام به نماینده محترم بویراحمد و دنا که با زحمات بی وقفه کارهای مهم و اساسی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده از ایشان به خاطر پیگیری‌های مستمر برای شهرستان
    شدن مارگون تشکر و قدردانی می کنیم ،همچنین از
    شهردار محترم شهر مارگون جناب مهندس باغبان،و اقای فلسفی که با جان مایه گذاشتن برای این شهر تشکر ویژه داریم.

  7. Mohamad گفت:

    خبر خوبیه
    ولی اماااان از رابطه بازی وباندبازی

دیدگاه شما