یکشنبه 22 اسفند 1395 - 16:22

برای این کاغذها درختی بریده نمی شود+عكس

مجله بویر نیوز- شرکت reMarkable موفق به طراحی و ساخت تبلتی کاغذی شدند که به طور عجیبی شبیه کاغذ معمولی طراحی شده است.

این تبلت کاغذی که جایگزین خوبی برای کاغذ هست می‌تواند به عنوا وسیله‌ای باشد که شما به راحتی از آن درمواردی، چون طراحی و ثبت یادداشت و… استفاده کنید.

با استفاده از این تبلت دیگر کاغذ باطله تولید نمی‌شود و در نتیجه به محیط زیست آسیب نخواهد رسید به علاوه اینکه شما به وسیله این تبلت می‌توانید از طریق شبکه‌های ابری به راحتی با تمام دستگاه‌های شما Sync شوید و اسنادخود رابه راحتی سازماندهی و به اشتراک گذاشته گذارید.

شاید این صحبت پیش آید که در حال حاضر گجت هایی با این قابلیت در بازار وجود دارند اما باید بدانید تبلت کاغذی reMarkable به عنوان یک کتاب بزرگ دیجیتالی طراحی وساخته شده است.

از رقبای این تبلت می توان از Noteslate (یک جایگزین دیجیتالی برای مداد و کاغذ) و تبلت Digital Paper سونی که در آن از جوهر الکترونیکی استفاده شده است، نام برد.

از مزای این تبلت که باعث می شود نسبت به رقبای خویش برتری داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- برخلاف سایر تبلت ها، هیچ شیشه ای بر روی صفحه نمایش 10٫3 اینچی آن وجود ندارند و همین امر باعث می شود که صفحه نمایش آن درست شبیه به یک کاغذ برای یادداشت برداری و طراحی به نظر برسد.

2- تاخیر زمانی صفحه نمایش خازنی این تبلت، تنها 55 میلی ثانیه می باشد که همین امر باعث می شود سرعت انتقال جوهر الکترونیکی بر روی صفحه نمایش آن، درست همانند سرعت نوشتن یک متن با استفاده از خودکار بر روی کاغذ طبیعی باشد.

3-عدم استفاده از شیشه برای صفحه نمایش موجب شده است هیچ انعکاس نیروی در آن وجود نداشته باشد و شیشه محافظ باعث لیز شدن صفحه نمایش نشود.

قابل توجه است که هنگام عرضه این تبلت کاغذی به شمایک قلم دیجیتالی بدون باتری عرضه خواهد شد که از ۲۰۴۸ سطح فشاری مختلف پشتیبانی می کند در ضمن نوک این قلم نیز می تواند اصطکاک زیادی ایجاد کند.

گفتنی است ؛در حال حاضر پیش فروش این تبلت کاغذی با تخفیف و با قیمت 379 دلار آغاز شده است و عرضه رسمی آن از اواسط سال جاری به همراه قلم دیجیتالی آن و با قیمت 716 دلار آغاز خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222484
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما