یکشنبه 22 اسفند 1395 - 12:33

یک کهگیلویه و بویراحمدی دبیر ستاد بزرگداشت روز شهدا (+تصاویر)

مراسم بزرگداشت کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور حسن روحانی رئیس جمهور در مجموعه سیاحتی و فرهنگی ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، دبیر ستاد بزرگداشت روز شهدا و مدیرکل تبلیغات بنیاد شهید گفت: با توجه به اینکه امسال، 22 اسفند ماه با وفات حضرت ام البنین (س) مصادف شده است اینروز روز علاوه بر روز شهدا، روز تکریم مادران و همسران شهدا نیز نام گذاری و برنامه هایی بر اساس این مناسبت تعیین شده است.

اسکندر یارنسب، دبیر ستاد بزرگداشت روز شهدا و مدیرکل تبلیغات بنیاد شهید در ارتباط تلفنی با برنامه روی خط خبر، در توضیح این نام گذاری گفت: از سال 1383 روز 22 اسفند با عنوان روز بزرگداشت شهدا تنظیم و در تقویم ثبت گردید و از سال 1392 نیز برنامه ریزی منسجمی در سطح کل کشور توسط بنیاد شهید انجام شد و در این خصوص برنامه های متنوعی در نظر گرفته شد.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه این روز مصادف با وفات ام البنین (ص) است همزمان با عنوان روز تکریم مادران همسران شهدا نیز نامیده شد و برنامه هایی بر اساس این مناسبت تعیین شد.

دبیر ستاد بزرگداشت روز شهدا و مدیرکل تبلیغات بنیاد شهید افزود: بر اساس یکی از این برنامه ها در کنگره ملی مروجین شهادت که در تالار وحدت برگزار شد از 22 نفر به نمایندگی از مادران و. همسران شهدا تجلیل شد.

اسکندر یارنسب گفت: امروز هم کنگره بین المللی شکوه ایثار در تهران با حضور همسران و مادران شهدا با سخنرانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و در این همایش 28 خانواده شهدای اسلام از کشورهای تونس، لبنان،سوریه،عراق،فلسطین،پاکستان و تهران حضور دارند.

دبیر ستاد روز بزرگداشت شهدا گفت: در این مراسم 16 خانواده شهید جهان اسلام از کشورهای لبنان، عراق، سوریه، پاکستان، تونس، بوسنی و فلسطین، تندیس ایثار را از دست رئیس جمهوری دریافت کردند.

گفتنی است؛ اسکندر یارنسب از دبیر ستاد روز بزرگداشت شهدا از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد رضوی سوق گفت:

    درود بر دکتر یارنسب

دیدگاه شما