شنبه 21 اسفند 1395 - 23:35

ماجرای وساطت پنج روحانی بین هاشمی و احمدی‌نژاد/ گلایه فرزند كروبى ازعملكرد روحانى!

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

روایت عجیب از علت اخراج بازیکن پرسپولیس

یک سایت اماراتی دلیل اخراج رامین رضاییان مدافع پرسپولیس را جاسوسی این بازیکن برای کارلوس کی‌روش عنوان کرد! در حالی که رامین رضاییان پیش از بازی پرسپولیس با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد، این بازیکن هنوز به تمرینات بازنگشته و برانکو مخالف بخشیدن او است. این در حالی است که تلاش مسئولان باشگاه هم برای پادرمیانی برای رضاییان بی نتیجه بوده است و برانکو سر حرفش باقی مانده است.مهر این خبر را منتشر کرد.
کارگردان جم پشیمان شده و قصد بازگشت دارد

مهدی مظلومی» کارگردان سریال‌هایی نظیر تهران پلاک یک، کمربندها را ببندیم، بدون شرح، بانکی‌ها و …که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده و با شبکه جم همکاری می‌کند، در یکی از جدیدترین اظهارنظرهای اینستاگرامی خود برای بازگشت به ایران ابراز علاقه کرده است. مهدی مظلومی با انتشار ویدئویی از استقبال صورت گرفته از اکران فیلم سینمایی «سه بیگانه» که به کارگردانی او و پیش از ترک از ایران ساخته شده، نوشت: مراسم افتتاحیه فیلم سه بیگانه . خدا میدونه چقدر دوست داشتم الان ایران بودم، توی همین مدت کم فهمیدم که چقدر عاشق ایرانم،جام خالیه، خدارو چه دیدین یهو دیدین خودم پرش کردم. فارس این خبر را منتشر کرده است.
وضعیت نقادی در کشور از دیدگاه مطهری

علی مطهری در دومین نشست هشتمین دوره مجلس دانش آموزی گفت: این مجلس تمرین دموکراسی و مردم سالاری دینی است و با توجه به اینکه حکومت ما جمهوری است باید در همه شئون حکومت جریان داشته باشد. یکی از آثار مجلس دانش آموزی تربیت اجتماعی و سیاسی است. نائب ریس مجلس شورای اسلامی به اهمیت مقوله مشورت اشاره کرد و گفت: نقد منصفانه مساله مهمی است و یکی از کارهای همه مجالس نقد است. نقد بسیار مثبت و مفید است، اما باید معنای درست آن را بدانیم. نقد در لغت یعنی تعیین عیار طلا و نقادی یعنی جدا کردن خالصی‌ها از ناخالصی‌ها. بنابراین نقد واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که نقاط قوت و ضعف یک امر را همزمان بررسی کند. مطهری ادامه داد: اما متاسفانه در کشور ما نقد و انتقاد دو حالت دارد، یا لجن مال کردن است یا دچار تملق و چاپلوسی می شویم، در حالی که نقد منصفانه بین این دو قرار می گیرد. کسی که بخواهد در مجلس نقد کند باید نقدش منصفانه باشد.ایسنا این خبر را منتشر کرد.
تلویزیون در قبضه کاندیداهای اصولگرا

داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی که صدا و سیما از طریق دادن تریبون به جناح مخالف روحانی آغاز کرده است گفت: با توجه به هویت جناحی خاصی که بر صدا و سیما حاکم است از آن انتظار نمی‌رود غیر از این عمل کند یا اینکه به معرفی دستاوردهای مثبت دولت بپردازد یا اخبار واقعی را به صورت غیرجناحی منتشر کند. داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب» با اشاره به برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی که صدا و سیما از طریق دادن تریبون به جناح مخالف روحانی آغاز کرده است گفت: با توجه به هویت جناحی خاصی که بر صدا و سیما حاکم است از آن انتظار نمی‌رود غیر از این عمل کند یا اینکه به معرفی دستاوردهای مثبت دولت بپردازد یا اخبار واقعی را به صورت غیرجناحی منتشر کند. نماینده سابق مجلس اظهارکرد: صدا و سیما این روزها و از همین الان به بهانه بررسی عملکرد دولت از مخالفان روحانی و کاندیداهای حناح مقابل برای حضور در شبکه‌های مختلف دعوت به عمل می‌آورد و به آنها این امکان را می‌دهد که از تریبون رسانه ملی برای سیاه‌نمایی اقدامات دولت استفاده کنند و از این فرصت به منظور ارائه برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی و برنامه های ریاست جمهوری خود بهره ببرند.انتخاب این خبر را منتشر کرد.
بخشیدن جنگل به طلبکاران پروژه جاده تهران-شمال

بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل 90 در گفت و گویی با روزنامه شرق در پاسخ به سوال « گفته‌اید که دولت قبل به جای پول، زمین و منابع طبیعی به پیمانکار اتوبان تهران-شمال داده، دلیل این مسئله چه بوده و چه اسنادی در اختیار دارید؟» گفت: اسناد این پرونده در آرشیو کمیسیون اصل ٩٠ است. دولت پول نداشته تا دستمزد پیمانکار تهران-شمال را بپردازد و به همین خاطر بخش بزرگی از منابع طبیعی را تهاتر کرده است. البته باید بگویم که زمین‌خواری و تجاوز به منابع طبیعی به‌لحاظ کثرت یکی از بیشترین تعداد پرونده‌ها را در کمیسیون اصل ٩٠ به خود اختصاص داده است. هزارو ٥٠٠ پرونده بررسی‌نشده از دوره نهم مجلس در کمیسیون اصل ٩٠ جا خوش کرده و اگر همه مجلس بسیج شوند باز هم نمی‌توانیم به ابعاد فساد گزارش‌شده رسیدگی کنیم. متأسفانه بخش بزرگی از منابع طبیعی و جنگل‌ها در دولت قبل به‌دلیل نپرداختن اجرت و دستمزد پیمانکار تهاتر شده است.
انتقاد جلیلی از سیاست‌خارجی روحانی

سعید جلیلی، در جمع مردم شهرستان دهدشت مسجد صاحب الزمان(عج) در پاسخ به پرسشی درباره این که ریشه مشکلات کشور سیاست خارجی دولت قبل بوده است، گفت: در انتخابات دوره قبل عده ای مطرح کردند که با قدرت های دنیا به روش دیگری باید گفتگو کرد، به آنها لبخند زد، نباید شعار تند داد، با این کارها، مشکلات کشور با دنیا حل می شود و به این ترتیب مشکلات اقتصادی حل خواهد شد. این حرف را افرادی از هر دو جناح می گفتند. امروز این روش ۴ سال تجربه شده است و کشور علاوه بر لبخند زدن راکتور اراک که ماحصل ۱۵ سال کار دانشمندان ایرانی بوده را هم بتن ریزی کرده است، ۱۰ هزار کیلو مواد غنی سازی شده از کشور خارج شده و اکثر سانتیفیوژها هم جمع شده است اما آیا نتیجه ای حاصل شد؟ آیا مشکلات اقتصادی حل شد؟ آیا تحریم برداشته شد؟ اکنون هیچ سفارتخانه ایران در خارج نمی تواند یک حساب دلاری در بانک باز کند! فارس این خبر را منتشر کرد.
روایت میرسلیم از دلیل 20 سال سکوت سیاسی‌

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استانی این حزب گفت: برنامه ششم توسعه باید بدون رودربایستی و مطابق سیاست‌های کلی به صورت ایجابی اصلاح شود چراکه برنامه فعلی جوابگوی آن سیاست‌ها نیست.سیدمصطفی میرسلیم اظهار داشت: امروز کسی نمی‌تواند حزب و تشکیلاتی را مثال بزند که همچون مؤتلفه اسلامی دارای چنین ابهت اعتقادی و سیاسی باشد.وی افزود: بسیاری از احزاب و تشکل‌ها یا در ایام انتخابات شکل گرفته‌اند یا به وسیله دولت‌ها ایجاد شده‌اند؛ یعنی برخی از آن ها تشکیلاتی کاملا دولتی با اعضایی از بدنه دولت هستند.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما برای اداره کشور برنامه‌هایی مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تهیه و تدوین کرده‌ایم گفت: ما از همه بهتر معنای اقتصاد مقاومتی را می‌دانیم و بدان اعتقاد داریم.میرسلیم با اشاره به طرح برخی مطالب از سوی رسانه‌ها و فعالان سیاسی مبنی بر چرایی سکوت خود دو دهه اخیر تصریح کرد: ۲۰ سال است که در همین سکوت و بدون تظاهر درباره مبانی سیاست‌های کلی نظام و مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته و خودمان کار کرده‌ایم. آیا باید همه فعالیت‌های سیاسی توأم با خودنمایی باشد تا مقبول شود؟رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: من نامه‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب نوشتم و گفتم اگر افرادی نزد شما آمدند و گفتند تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی میسر نیست، حضرتعالی گزارش کتبی بنده را درخصوص اجرای اقتصاد مقاومتی به آن ها ارائه بدهید. ما افتخار می کنیم که این سیاست‌ها را در مجموعه خود در صحنه عمل محقق کرده ایم و یقین داریم در کل کشور قابل تحقق است، اما به دست افرادی که بدان معتقد باشند.وی اظهار کرد: ما در سال‌های به اصطلاح سکوت، مشغول کار مداوم و توأم با مرارت برای خدمت به این نظام مقدس بودیم و امروز به لطف خدا می‌توانیم نمونه‌های عملیاتی و تولیدی مشخصی را در این زمینه ارائه دهم. این ها نه شعار است و نه صرف ادعا و تبلیغات!
ماجرای وساطت پنج روحانی بین هاشمی و احمدی‌نژاد

غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با روزنامه آرمان به ماجرای وساطت 5 روحانی بین احمدی نژاد و آیت الله هاشمی اشاره کرده است.انتظار ما این بود که از سال ۸۴ به بعدآیت‌ا…هاشمی با توجه به جایگاهی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام و فضای سیاسی ایران داشتند، نقش راهنما و ارشادکننده را برای آقای احمدی نژاد که تازه به ریاست جمهوری رسیده بودند ایفا کنند. شايد از اين راه مي شد برخی از رفتارهای احمدی نژاد را کنترل کرد. به همین دلیل نیز در سال ۸۴ بنده و چهار نفر دیگر از روحانیون مجلس خدمت آیت‌ا…هاشمی رسیدیم تا زمینه این تعامل را بین ایشان و آقای احمدی نژاد برقرار کنیم. ما از آیت‌ا…هاشمی خواستیم که پس از انتخابات ریاست جمهوری رقابت های انتخاباتی را فراموش کنند و از موضع پدرانه با آقای احمدی نژاد برخورد کنند. البته به نظر می رسید برخی بی اخلاقی‌ها که در طول رقابت های انتخاباتی بین هواداران آیت‌ا…هاشمی و آقای احمدی نژاد صورت گرفته بود زمینه های ناسازگارى را بين آقای احمدی نژاد و آیت‌ا…هاشمی تقویت کرده بود، به نحوى كه ايشان روى خوشى به اين پيشنهاد نشان ندادند
کنایه کدخدایی به لاریجانی

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه این نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در جریان بررسی ماده 38 برنامه ششم درباره سقف حقوق مدیران آقای لاریجانی گفت که مخالفان این مصوبه چون از ترس رد صلاحیت جرأت ندارند به شورای نگهبان ایرادی وارد کنند، ناسزایش را به مجلس می‌گویند، آیا این گزاره از نظر شما درست است؟ توضیح داد: شورای نگهبان ترس ندارد، الان که شما اینجا هستید آیا از ما می‌ترسید؟!وی افزود: بنده قبلا پاسخ دادم که شورای نگهبان ترس ندارد و هر چه می‌خواهد دل تنگتان بگویید.سخنگوی شورای نگهبان گفت: قطعا اینطور نیست که رئیس مجلس گفتند، اگر اینگونه بود بقیه صحبت‌هایی که خطاب به شورای نگهبان می‌زنند چیست؟ صحبت‌های آقای رئیس مجلس دلیل بر این است که کسی از شورای نگهبان نمی‌ترسد.
استاندار خراسان جنوبی عذر خواهی کرد

علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی در ایران که شماری از روحانی‌ها و طلبه‌های این استان خواهان برکناری او شده‌اند، گفته است که چنانچه سخنانش باعث رنجش “مردم متدین” شده، عذرخواهی می‌کند. وی تصریح کرد: در ۲۰ روز گذشته حواشی زیادی پیرامون برخی سخنانی که در جمع هنرمندان گفته شده بود ایجاد شده است اما بنده به دلیل حفظ آرامش در بین مردم و از دست ندادن فرصت خدمت به آنان به هیچ یک از آنها واکنش نشان ندادم. استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امیدوارم فضایی فراهم شود تا بتوانم توضیحاتی راجع به برخی حواشی که ایجاد شده است بدهم، افزود: پرداختن به حواشی فرصت خدمت را از مسئولین می گیرد و این ظلم بزرگی است به مردم شریف و متدین استان خراسان جنوبی، به همین دلیل در ۲۰ روز گذشته تلاش کردم تا سکوت کنم. جام جم این خبر را منتشر کرد.
روایت تاج زاده از استراتژی انتخاباتی احمدی نژاد

مصطفی تاج زاده گفت: احمدی‌نژاد با اینکه می‌داند در شوراهای شهر با مشکل تأييد صلاحیت‌ها مواجه نمی‌شود، از کسی حمایت نمی‌کند و فهرستی نمی‌دهد؛ اما در ریاست جمهوری با اینکه می‌داند رد صلاحیت می‌شود، شرکت می‌کند تا بگوید که اگر ما حضور داشتیم، برنده انتخابات می‌شدیم. به‌هرحال این جریان نمی‌خواهد آرای خود را درون سبد جریان اصولگرا بریزد. رویداد این خبر را منتشر کرد.
استقبال عضو شورای نگهبان از طرح گفت‌وگوی ملی

کدخدایی که از جمله حقوقدانان و سخنگوى شوراى نگهبان است در مصاحبه‌ای با نشریه اینترنتی «امید ایرانیان» – که روز شنبه ۲۱ اسفند منتشر شد- در پاسخ به پرسشی درباره پیشنهاد «گفت‌وگوی ملی» گفت: ۲ طرح متفاوت مطرح شد یکی بحث آشتی ملی بود که خیلی بحثی نبود که در جامعه ما مطرح باشد. یکی هم گفت‌وگوی ملی که از نمایندگان فراکسیون امید، همین موضوع را مطرح کردند که چنین طرحی دارند. من هم گفتم که همیشه جمهوری اسلامی از گفت و گو استقبال می‌کند. اگر اختلاف سلیقه‌ای هم دارند باید بر اساس معیارهایی آن را حل کرد. این مورد استقبال نظام جمهوری اسلامی ایران هم است. «مسائل ۸۸، تمام شد. فقط بحثی مانده که آن را یک مرجع قانونی تصمیم گرفته است و مسأله لاینحلی نبوده که مانده باشد. بقیه مسائل را هم مردم در ۹ دی پاسخ دادند. آن بحث [حصر] قانونی بوده که مرجع قانونی تصمیم گرقته است و این مرجع می‌تواند هر زمان که می‌خواهد، تصمیم خود را لغو کند.» احتمال برگزاری دادگاه برای تعیین تکلیف میرحسین‌ موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی را منتفی نيست.
ترامپ پيشنهاد معامله بین فلسطین و اسرائیل را داد

به گزارش اسپوتنيك و به نقل از خبرگزارى كاخ سفيد، دونالد ترامپ رييس جمهور آمريكا در تماسى تلفنى با محمود عباس رهبر دولت مردمى فلسطين اعلام كرد كه زمان آن رسيده كه با يك معامله صلح را به خاورميانه بازگرداند. رييس جمهور آمريكا خاطر نشان شد كه دستيابى به صلح ممكن است و زمان انجام يك معامله فرا رسيده است. او افزود كه اين معامله نه تنها به فلسطينى ها و اسرائيلى ها آرامش و امنيت را خواهد داد، بلكه بر تمام منطقه و حتى جهان تأثير مثبت خواهد داشت. ترامپ همچنين خواستار مذاكرات مستقيم ميان دو كشور شد.خبر24 این خبر را منتشر کرد.
گلایه فرزند كروبى ازعملكرد روحانى

حسين كروبى،فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در حاشیه ی مراسم بزرگداشت پدر محسن امین زاده در گفت و گو با انصاف نیوز گفت: آقای روحانی و وزرای او در نوع ارائه ی گزارش فعالیت های خود به مردم ضعیف عمل كردند. اگر روحانی وضعیت هشت ساله ی قبل از دولت را به صورت واضح بگویند که چه ویرانی تحویل گرفتند و گزارش فعالیت ها و بازسازی ها در طول این چهار ساله ی دولت خود را، چه از طریق تریبون های عمومی چه از طریق مناظرات به مردم بگوید، رای او در انتخابات آینده بالای بیست میلیون خواهد بود. عملکرد آقای روحانی با تمام موانعی که در سر راه ایشان گذاشته شد در مجموع بالاتر از حد انتظار ی بود که ما داشتيم. گله‌منديم که در باره محصورين اقدامی صورت نگرفت و در این باره بسیار ضعیف عمل كرد. شرط گذاشتن برای آقای روحانی کار بسیار اشتباهی است. می توانیم مطالبات خودمان را بگوییم اما در شرایطی نیستیم که شرط بگذاریم.
شرط رای دادن مردم به روحانی از نظر کرباسچی

غلامحسين كرباسچى دبيركل حزب كارگزاران سازندگى به مهر گفت: سال ۹۲ تمرینی بود که اگر هاشمی – که رهبر کاریزمایی در میان مردم بود – حذف شود، مردم و نخبگان می توانند جامعه را به سمتی سوق بدهند که از بحران ها نجات پیدا کنند. اینکه یک فردی راه بیفتد و از مردم نامه بگیرد و به هر کسی ۳۰ هزار تومان بدهد، رابطه دولت و ملت نمی شود.قطعا اگر مردم بتوانند پیام رئیس دولت اصلاحات را در همین انتخابات ببینند، به روحانی رای خواهند داد. مردم از بیکاری ناراضی اند اما مسبب آن را فقط آقای روحانی نمی دانند. مرحوم هاشمی جمله ای داشت مبنی بر اینکه «معدل فهم مردم، همیشه درست است.» مجموعه افکار عمومی اشتباه نخواهند کرد. قبول ندارم که دولت احمدی نژاد مردمی بوده است. در سال ۹۴ مردم به اکثریت نمایندگان مجلس نهم رأی ندادند. ۲۷۰ نفر نماینده مجلس که از احمدی نژاد حمایت می کردند، رای نیاوردند. درباره گزینه پوششی دو دیدگاه و استدلال در مجموعه نیروهای اصلاح طلب و معتدل وجود دارد. هیچ کدام از افرادی که گزینه پوششی را مطرح می کنند، معتقد نیستند که آن گزینه بیاید و با روحانی رقابت کند. بحث این است که جناح مخالف دولت دارد تعداد زیادی کاندیدا به عرصه می آورد که هیچ کدامشان پیشینه موفقی در عمل و اجرا ندارند جز اینکه به صورت یک شوی تبلیغاتی، علیه دولت جوسازی می کنند. در این صورت یک نفر باید در برابر چند نفر قرار بگیرد و جواب همه آن ها را بدهد. اما اگر افرادی در جناح دولت باشند و تا نزدیکی های انتخابات بتوانند پاسخ این تخریب ها را بدهند، این به نفع دولت خواهد بود.
افراد شاخص اصلاح‌طلب می‌خواهند وارد انتخابات شوراها شوند

فائزه هاشمى به ايسنا گفت: تمام مسائلی که در تمام این سال ها درباره خانواده و آقای هاشمی وجود داشته همگی با برنامه انجام گرفته و این افراد توصیه‌پذیر نیستند. البته می‌توان به کسانی که ناآگاهانه تحت تاثیر این شایعات قرار می‌گیرند توصیه هایی داشت اما به ایجاد کنندگان شایعات و حواشی خیر. بعد از انتخابات ۹۶ بهتر می‌توان نظر داد و گفت که آیا خلاء وجود آقای هاشمی پر می‌شود یا خیر. امیدواریم شرایطی فراهم شود که خلاء ایشان پر شود که البته بعید است. باید صبر کرد و دید چه افرادی ثبت نام کرده و تایید صلاحیت می‌شوند البته به نظر می رسد خیلی از افراد شاخص اصلاح طلب می خواهند وارد انتخابات شوراها شوند. دوقطبی کردن جامعه را باید کنار بگذاریم، همه از هم در جایگاه قانون حمایت کنیم. فراتر از جایگاه قانونی حرکت نکرده و برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنیم.
پیش بینی ظریف از نتیجه انتخابات96

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه امروز شنبه در مراسم رونمایی از پرتال جدید وزارت خارجه در ابتدا با تبریک روز زن و همچنین تبریک پیشاپیش سال نو ابراز امیدواری کرد که سال آینده سال پر باری برای ملت ایران باشد. وزیر امور خارجه تاکید کرد: مردم در سال جدید یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای مردم‌سالاری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.
واکنش گوینده قدیمی خبر به خبر درگذشتش

محمدرضا حیاتی با تکذیب خبر فوت شدن خود از فعالیت خیانت‌گونه افراد ناباب در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب سخن گفت.گوینده پیشکسوت عرصه خبر به خبرنگار میزان گفت: متاسفانه خبری مبنی بر فوت شدن من در شبکه‌های مجازی در حال گردش است که صحت ندارد. متاسفانه خودم هم این خبر را دیده‌ام.حیاتی تصریح کرد: هم‌کنون فضای مجازی به گونه‌ای شده که اگر خبر قابل استنادی هم در آن منتشر شود، خواننده دچار شک و ابهام نسبت به صحت آن خبر می‌شود. به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی تنها در صورتی می‌توان اعتماد کرد که از کانال یا سایت معتبری انتشار پیدا کرده باشد. در بسیاری از موارد برای جذب مخاطب در کانال‌ها هر روز یک چهره‌ای را یا می‌کشند یا راهی بیمارستان می‌کنند. چنین فضایی دست هر فرد نابابی افتاده که برای جذب مشتری حاضر است هر خیانتی را انجام بدهد

 

 

اعلام حمایت از ۹ آلترناتیو در کنار روحانی در انتخابات

جبهه اعتدال‌گرایان از ۹ آلترناتیو در کنار حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ حمایت کرد. جبهه اعتدال‌گرایان در بیانیه‌ای از 8 چهره سیاسی همچون محمدرضا عارف، مسعود پزشکیان، موسوی‌لاری، علی مطهری، علی لاریجانی، علی‌اکبر ناطق‌نوری، محمدجواد حق‌شناس و شهاب‌الدین صدر در صورت کاندیداتوری در انتخابات سال 96 حمایت کرد.
طه هاشمی استعفا کرد

حجت‌الاسلام سید طه هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از سمت خود استعفا کرد.تسنیم گزارش داد، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز با استعفای هاشمی موافقت کرده است. هنوز از جایگزین وی بر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد خبری در دست اطلاع نیست.
مدیرکل فرودگاه‎های خراسان رضوی بازداشت شد

قاضی حسینی معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان از بازداشت مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خبر داد.محمد حسن اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در تشریح جزئیات خبر به خبرگزاری میزان گفت: این فرد بابت معاونت در توقیف غیرقانونی مسافرین در سه پرواز ماهان، معراج و آتا تفهیم اتهام شد و پس از سه ساعت بازجویی فنی و تخصصی با قرار قانونی (کفالت) روانه زندان شد.
رهبری اجازه ردصلاحیت روحانی را نخواهند داد

عبدالله ناصری در گفت و گویی با عصر ایران گفت، وقتی نامزد در سایه معرفی می شود از اول ضرورت های یادشده را لغو و سست می کند. ورود نامزد پوششی دو حالت می تواند باشد یا یک شخصیت قدر سیاسی به صحنه بیاید یا یک شخصیت عادی؛ هر دو حالت نیز با این توجیه که اگر آقای روحانی ردصلاحیت شد گزینه دیگری در صحنه برای رقابت باشد یا در دوره مناظرات نامزدهای انتخابات به آقای روحانی کمک برساند. در صورتی که معتقدم حتی اگر شورای نگهبان به جمع بندی ردصلاحیت آقای روحانی برسد رهبری نظام اجازه نخواهد داد بنا به دلایل حساس ملی و بین المللی رئیس جمهور مستقر ردصلاحیت شود. برخی دوستان می گویند آقای هاشمی ردصلاحیت شد و احتمال تکرار این اتفاق برای آقای روحانی نیز وجود دارد اما آقای هاشمی رئیس جمهور مستقر نبود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما