شنبه 21 اسفند 1395 - 22:41

واقعیت های تاسف برانگیزی که کارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی برملا کرد (+عکس)

در 13 سالگی و با دستکار شناسنامه ام به جنگ رفتم، رفتنی که مصادف شد با حضور 8 ساله در جنگ و استخدام در سپاه پاسداران و پس از از حضور در عرصه های اقتصادی و اشتغالزایی برای استان کهگیلویه و بویراحمد…
به گزارش بویرنیوز، این شروع سخنان مدیر مجتمع بزرگ نان بهارستان یاسوج است که با دلی پر از درد از بی مهری های مسئولان می گوید و شرایط عجیب و هزینه هایی که یک کارآفرین باید برای کار در استان بپردازد!


مرتضی قاسمپور گفت: زمانی وارد کار شدیم با دو چالش روبرو شدیم از طرفی تحریم ها و از سوی دیگر بی مهری مسئولان ارشد استانی دولت تدبیر و امید که حتی زحمت حضور و بازدید از مجموعه بزرگ نان بهارستان را به خود ندادند.

مدیر مجموعه بهارستان از افتتاح پر شور طرح هایی با کمترین میزان اشتغالزایی در استان می گوید و از بی توجهی به طرحی مثل بهارستان که ۶۰ نفر اشتغالزایی واقعی و مستقیم داشته است.

تبعیض میان افراد کارآفرین استان، بین افرادی که نفوذ دارند و  افرادی که بی کس و پناه هستند بیداد می کند، بارها به مرز شکست رسیدیم اما باز لطف خداوند بود که شامل حال ما شد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: در 7 سال گذشته با استرس کار کردیم، روزی نبود که منتظر سنگ اندازی از طرف سازمان ها نباشیم، واقعا نمیدانیم به مشکلات اینچنینی بپردازیم یا سرمان به تولید و اشتغال گرم باشد.

قاسمپور گفت: ماندم و با هزینه بیشتر مقاومت کردم، متاسفانه ما جایی هستیم که باید برای کارآفرینی و اشتغال هزینه های گزافی بپردازیم،باید برای اینکه راحت کار کنیم هزینه میدهیم آنهم برای سرفصل هایی که موضوعیتی ندارند.

عضو مجموعه نان کامل کشور از لزوم حمایت رسانه ها از آدم های ضعیف تر و بدون حامی عرصه تولید و اشتغال گفت و افزود: الان مشکل اصلی ما اقتصاد و اشتغال است، باور کنید ما در این عرصه کمک نمیخواهیم فقط در حاشیه امن و بی دغدغه به تولید بپردازیم برایمان کافی است.

مرتضی قاسمپور تصریح کرد: مجتمع نان بهارستان از سال 88 بعنوان اولین مجموعه از این دست در کشور فعالیت خود را با انگیزه تولید نان های با کیفیت عالی شروع کرد.

وی عنوان کرد: در آن زمان بی کیفیت ترین نان کشور مربوط به استان ما بود و با آغاز به کار مجتمع بهارستان برای سایر نانوایی ها انگیزه ایجاد شد تا کیفیت خود را ارتقاء دهند.

قاسمپور با اشاره به تولید نان بلوط برای اولین بار در کشور بیان داشت: مجتمع ما اولین در استان و کشور بود و اولین مجتمعی بودیم که همه انواع نان را یکجا در کنار هم ایجاد کردیم درواقع هم تنوع و هم تولید محصولات خاص و سنتی و فراموش شده سفره های این مردم، همچون نان بلوط را برای اولین کلید زدیم.

نان رژیمی هم موضوعی بود که برای برخی از هم استانی ها که به دلایلی مجبور به استفاده از این نان ها هستند یک ضرورت بود و باید از محصولات سایر استان ها استفاده می کردند که خوشبختانه در این زمینه هم نیاز استان را تامین میکنیم.

وی با اشاره به تولید 200 نوع نان متنوع در مجموعه بهارستان اظهار داشت: برای اولین بار ورود بانوان به مجموعه های تولیدی از این دست را کلید زدیم و با هدف اشتغالزایی به ویژه برای افرادی که دستشان از همه جا کوتاه بود دنبال کردیم و خوشبختانه تا حد زیادی موفق به دست یابی به این مهم شدیم.

مدیر مجتمع نان بهارستان گفت: مجتمع نان بهارستان اولین، بزرگترین و متنوع ترین تولید کننده نان کشور است و در همینجا نوید ورود دستگاه آسیاب اتوماتیک سنتی برای تولید آرد و نان کامل را به همشریان میدهم.

قاسمپور بیان داشت: شعار ما «از مزرعه تا سفره را به کنترل در آوردیم تا شما با کیفیت مصرف کنید» همیشهه مد نظظر ما بوده و باید بگم نان سبوس دار واقعی را تنها ما تولید می کنیم و به 7 استان نیز صادر میکنیم.

وی در پایان خاطر نشان کردک اگر مسئولان همکاری کنند با عملیاتی شدن طرح توسعه این مرکز در آینده نزدیک شاهد اشتغالزایی 300 نفری در مجموعه نان بهارستان خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222304
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تا کسی رو نداشته باشی یا جیبت پر نباشه ول معطلی

  2. دهدشت گفت:

    قول می دم مدیر کل کار آدرس محل این کسب وکار رو بلدنیست

دیدگاه شما