شنبه 21 اسفند 1395 - 14:52

هشدارجدی پلیس در خصوص چهارشنبه پایان سال/مخلان نظم و امنیت عمومی تا پایان تعطیلات میهمان پلیس هستند(+جزئیات)

پیام من به همه افرادی که منتظر چهارشنبه پایان سال بودند تا آتش بازی و نا امنی ایجاد کند اینست که همه این افراد تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود و مواظب باشند که ایامی که باید به شادی و تفریح بگذرد به تلخی تبدیل نشود.

گروه اجتماعی- نشست خبری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت چهارشنبه پایان سال و تعطیلات نوروزی برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری با اشاره به برخی عملکردهای پلیس در سال جاری به مخلان نظم و امنیت عمومی در پایان سال و تعطیلات عید هشدار داد در صورت هرگونه بی نظمی تا پایان سال میهمان پلیس هستند و…

-رسانه ها همواره بهترین هراه پلیس در جامعه بوده اند

-سرقت هایی عادی کاهش 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت

-در سرقت های مسلحانه 69 درصد کاهش داشتیم

-نزاع‌های دسته جمعی ۲۹ درصد کاهش و نزاع های فردی 49 درصد کاهش داشته است

-در زمینه قتل نیز 27 درصد کاهش داشتیم

-تصادفات فوتی 7 درصد کاهش داشت

-شرارت و تجمعات غیر قانونی نیز به ترتیب 19 و 7 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم

-در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نسبت به سال ماقبل، آمار افزایش 36 درصدی کشفیات به ارزش قریب به 26 میلیارد تومان را داشتیم

-افزایش 7 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش 15 درصدی دستگر شدگان در 95

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: چهارشنبه پابان سال قبلا سنتی ساده بود که متاسفانه امروزه به یک آسیب اجتماعی بدل شده که حتی برخی را نیز به کام مرگ می کشاند.

سردار مهدی انصاری گفت: همه استان را به بلوک هایی تقسیم کردیم و با پیش بینی نیروهای محسوس و نامحسوس اجازه اخلال و آتش بازی های خطرناک را نخواهیم داد و به جد و قاطع با همه مخلان نظم و امنیت برخورد میکنیم.

وی بیان کرد: پیام من به همه افرادی که منتظر چهارشنبه پایان سال بودند تا آتش بازی و نا امنی ایجاد کند اینست که همه این افراد تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود و مواظب باشند که ایامی که باید به شادی و تفریح بگذرد به تلخی تبدیل نشود.

انصاری با اشاره به اینکه در زمینه امنیت مردم با هیچکس تعارفی نداریم، گفت: تامین نظم و امنیت همیشه در دستور کار بوده اما تاکید ما اینست در این مدت پایان سال با جدیت و شدت بیشتر به این مساله بپردازیم.

وی گفت به افرادی که به دنبال تخریب و صدمه زدن به نظم و امنیت مردم و اموال عمومی هستن هیچ گذشتی نمیکنیم.

سردار انصاری به خانواده ها توصیه کرد: بیشتر نوجوانان و جوانان آشنایی با حوادثی که ممکن است این مواد محترقه حتی مرگ را برایشان رقم بزنند، آگاهی ندارند و ضروری است خانواده ها ضمن نظارت بر فرزندان خود از ارتباط آنها با افراد ناباب جلوگیری کنند.

مقام ارشد انتظامی استان ضمن بیان توجه ویژه پلیس به موضوع پیشگیری از وقوع جرم، تصریح کرد: برای زمان عید نوروز و تعطیلات در همه استان گشت های پیاده و سواره محسوس و نامحسوسی پیش بینی کردیم که هم مسافران با خیال راحت به تفریح بپردازند و هم شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی که قصد مسافرت دارند با خیالی آسوده به سفر بروند.

سردار مهدی انصاری خاطر نشان کرد: طرح نظارت شدید پلیس از 25 اسفند تا 14 فروردین در همه نقاط استان به اجرا در می آید و هم در زمینه راه های مواصلاتی و درون شهری و هم در زمینه امنیت عمومی در همه نقاط استان به جدی دنبال تامین امنیت مردم هستیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222251
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما