شنبه 21 اسفند 1395 - 12:00

خبر خوش شهردار یاسوج برای شهروندان ساکن شرف آباد و اکبرآباد

شهردار یاسوج از آغاز صدور پروانه ساخت و ساز در منطقه شرف آباد و بخشی از نجف آباد و اکبرآباد برای نخستین بار خبر داد.
به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید در جمع مدیران شهری یاسوج اظهار داشت: این اقدام با پیشنهاد شهرداری یاسوج و تصویب کمیسیون ماده پنج به اجرایی و بر این اساس شهروندان این مناطق جهت اخذ پروانه برای املاک خود به شهرداری یاسوج مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این ظلمی به شهروندان ساکن در شرف آباد، نجف آباد و اکبر آباد شد ابراز کرد: متاسفانه مشاور طرح در این سه منطقه کاربری املاک را ذخیره مسکونی و ذخیره توسعه شهری معرفی کرده که این موضوع باعث شده تا مالکان نتوانند به نحو مطلوب از املاک خود استفاده کنند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه همچنین این مشکل سبب شده تا شهروندان بدون رعایت ضوابط نسبت به تفکیک اراضی وساخت وساز اقدام کنند افزود: به دلیل مغایرت کاربری این املاک با کاربری مسکونی، صدور پروانه برای اینگونه املاک امکان پذیر نبوده است.

جاوید با بیان اینکه این موضوع در گذشته نه تنها نگرانی شهروندان را در پی داشته بلکه عاملی برای رواج ساخت و سازهای خلاف و شبانه بوده است ادامه داد: با این حال شهرداری یاسوج مصمم بوده این معضل را برای همیشه مرتفع کند تا شهروندان از سردرگمی ومشکلات دیگر خارج شوند.

وی تصریح کرد: بر این اساس موضوع در کمیسیون ماده پنج مطرح و به تصویب رسید تا شهروندان با مراجعه به شهرداری بتوانند برای املاک خود پروانه ساخت و ساز دریافت کنند و این حرکت به ساخت وسازهای اصولی با کاربری تعریف شده کمک می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222226
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اسوده گفت:

    کر خوب دوست داریم.جاوید سربلند جاوید مانی عزیزم

  2. ناله گفت:

    پیشاپیش عید بر شما و تمام افراد شورا مبارک

  3. حقیقت گفت:

    لطفا فکری هم به حال مهریان یاسوج بکنیدکه عده ای مالک نمیگذارنداینجاشهربشود.مردم داروندارشان را فروخته اند وبه امیدشهرشدن اینجا خانه وزمین خریده اند.فرعی های خیابان تحقیقات هنوزمثل صدسال پیش خاکی است ولی خیابان های با شیب ۳۶۰ درجه رادردامنه تپه ها اسفالت کرده اند.بنازم به نازشست دهیاری مهریان…

  4. رحیمی گفت:

    درودبردکترجاویدعزیز.موضع گیری به حق ایشان در دفاع از حقوق شهروندان و درمواردمشابه ستودنی هست.

دیدگاه شما