جمعه 20 اسفند 1395 - 23:43

مرگ دلخراش دو زن و یک مرد در سی سخت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،گفت: واژگونی یکدستگاه خودروی ال ۹۰ در جاده سی سخت به سمت یاسوج حدفاصل پل کلو سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،گفت: واژگونی یکدستگاه خودروی ال ۹۰ در جاده سی سخت به سمت یاسوج حدفاصل پل کلو سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت .

به گزارش «بویر نیوز»، جلال پوران فرد اظهارکرد: طبق تماس تلفنی در ساعت ۲۲:۰۸با مرکز اورژانس ۱۱۵ دنا مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه خودرو سواری ال 90 در محور یاسوج – سی سخت بعد از پل کلو، بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهری سی سخت و جاده ای دشت بازار به محل حادثه اعزام شدند‌.

وی بیان کرد: تکنسین ها آسان ،صفایی، علیدادی و محمدی خود را به مصدومین که در دره ای به ارتفاع بیش از ۲۰۰ بود رسانده و پس از بررسی و کنترل علائم حیاتی سرنشینان خودرو که سه خانم و یک آقا بودند؛ متاسفانه دو نفر از خانم ها و یک مرد به علت شدت جراحت وارده در دم جان خود را از دست داده، بودند‌.
پوران فرد افزود: یکی از سرنشینان پس از اقدامات اولیه درمانی با تلاش و زحمت پرسنل اورژانس از دره به سمت آمبولانس انتقال داده و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

به گزارش «بویر نیوز»، به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده سی سخت هم اینک مسیر جاده ارتباطی سی سخت از سوی راه و شهرسازی تغییر یافته و از جاده ای که ابتدای روستای بیاره به سمت سی سخت می گذرد و به طور کامل خاکی بوده و فاقد هرگونه علایم هشدار دهنده و راهنمایی و رانندگی است تردد انجام می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222101
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عامل این تصادف بازرسان وکنترل کنندگان اداره راه وشهرسازی هستند

  2. دنا گفت:

    فرمانداردنا ومسوولین اداره راه بابدجوابگو باشن

  3. s.b.m گفت:

    واقعا الان چند سال دارن سر این جاده مثلا کار میکنن ولی افسوس…

  4. محمدي گفت:

    با سلام
    جاي تاسف داره هرسال پول از گردشگران مي گيرند حتي جاده درست حسابي هم ندارند چند سالي هست كه روي جاده دارند كار مي كنند چرا تمام نميشه چه كسي بايد جوابگوي اين قسمت باشه راه شهرسازي ، فرمانداري ؟اخه خيلي جاي خطر پذيري هست واقعا مسافران نوروزي بايد چكار كنند از اين وضع جاده ….
    اول هر شهري بايد ديگه توي اين سالها حداقل بهترين وردي رو داشته باشن.

  5. بویراحمد مظلوم گفت:

    آخی کار از کارگر گذشت خون این عزیزان گردن کسانی هست که کوتاهی کردن ، خداوند آن ها را بیامرزه و به کسانی که کوتاهی کردن به سرای عملشون برسن .

  6. با عرض سلام ماتاكى حسرت ندام كاريهاى مسولين استان رابخوريم خدا وكيلى اگه إز عهدهتون بر نمياداستعفا بدين تااينهمه خون به ناحق ريخته نشه پول ومقام با أين وضعيت سربلندى نمياره چه عزيزانى همچون دكترحاتمى رو توهمين جاده أزدست داديم وعده دروغ به مردم نديد

  7. دانشجو گفت:

    نویسنده ی خبرهاتون کیه؟! دره “عمق” داره، نه “ارتفاع”! دره ای به عمق دویست متر! بعد هم اینکه متاسفانه اون قسمت از جاده هیچگونه علایم هشدار دهنده نداره. بخصوص ورودی سیسخت که جاده ی دو بانده تبدیل به چهاربانده میشه بصورت خودبخودی راننده وارد باند سمت مقابل میشه و این بسیار خطرناکه. علایم راهنما و هشدار هم که هیچ…

دیدگاه شما