پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 12:36

تعرض به دختري که مسافر یک پراید بود

مجله بویر نیوز- پرونده سه مرد که متهم هستند به بهانه مسافرکشی به طعمه‌های خود تعرض می‌کردند، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

سال گذشته دختر جوانی به نام ملیکا با ظاهری آشفته به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: در راه بازگشت به خانه سوار ماشین پرایدي با شیشه‌های دودی شدم. در صندلی جلو ماشین نشسته بودم ناگهان در میان راه، امیر، راننده ماشین مسیر را تغییر داد. به او گفتم مسیر را اشتباه می‌روی؛ در پاسخ گفت نگران نباش کمی جلوتر باز به مسیر اصلی باز می‌گردیم. ناگهان از پشت صندلی من خوابيده شد و افشین از پشت چاقو را بر گردن من قرار داد. خیلی ترسیده بودم. هنگامی که سوار ماشین شدم، اصلا متوجه افشين نشدم. التماس کردم من را رها کنند و به آنها گفتم هرچه دارم به شما می‌دهم؛ اما آنها به حرف‌های من توجهی نکردند و به من تعرض کردند و بعد از چند ساعت من را از ماشین پیاده کردند. هنگام پیاده‌شدن رامین به من ابراز علاقه کرد و شماره تلفن خود را به من داد. مأموران با شنیدن حرف‌های ملیکا به او گفتند با امير تماس بگیرد و او را به سر قرار بکشاند. به‌این‌ترتیب، هنگامی که امير به سر قرار با دختر جوان آمد، مأموران وارد عمل شدند و امير را دستگیر و بازجویی کردند.

امیر به مأموران گفت: شغلم مسافرکشی است. آن روز با یکی دیگر از دوستانم به نام افشین بودیم که چشممان به ملیکا افتاد و تصمیم به این کار گرفتیم. برای همین ملیکا را به‌عنوان مسافر سوار کردم. افشین كه در عقب ماشین خود را مخفی کرده بود، هنگامی که مسیر را تغییر داده‌ام،‌ صندلی ماشین را خواباند و با چاقو مليكا را تهدید کرد.

مأموران پس از اعترافات امیر متوجه شدند او یک‌بار دیگر نیز با یکی دیگر از دوستانش به نام فرهاد دست به چنین کار شیطانی زده‌ است. به‌این‌ترتیب، با توجه به اعترافات امیر و دو همدست دیگرش و شکایت دو زن جوان و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواستي علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشت دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

پس از انجام تشریفات قانونی، شاکیان به ترتیب در برابر قضات قرار گرفتند و از دادگاه درخواست مجازات متهمان را کردند. پس از آن امیر در برابر قضات قرار گرفت و بار دیگر در دادگاه روز حادثه را همان‌طور که قبلا گفته بود، تعریف کرد و گفت: از کارم پشیمانم. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند.

روزنامه شرق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=221921
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما