سه شنبه 17 اسفند 1395 - 14:04

حسین اله کرم در افتتاحیه ای در گچساران + تصاویر

” حسین اله کرم ” رئیس شورای هماهنگی حزب الله بعنوان عضو بنیاد خیریه وفاق علوی در یکی از روستاهای شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد مدرسه پیش ساخته افتتاح کرد.

به گزارش بویرنیوز، با اهدای این مدرسه پیش ساخته، دانش آموزان روستای سلطان آباد باشت در کهگیلویه وبویراحمد صاحب مدرسه شدند.

در آئینی که با حضور مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، مسئولان استانی و شهرستان باشت برگزار شد، دانش آموزان روستای سلطان آبادبیدک در این شهرستان صاحب مدرسه جدید شدند.

عضو کاروان خیرین وفاق سبز علوی در این آئین گفت: مدیریت‌جهادی باعث تحقق جهاد علمی ونوآوری، خلاقیت و خودباوری در جامعه می شود.

حسین الله کرم افزود: رسیدن به جهاد علمی مستلزم تحقق گفتمان انقلاب است وضرورت دارد زمینه های رشد علمی را با تفکر انقلابی فراهم کنیم.

وی گفت: مدرسه سازی و ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل فرزندان با تربیت دینی باعث جامعه ای بالنده و خودباور وتعهد انقلابی می شود.

عضو کاروان خیرین وفاق سبز علوی، اعتبار فضای آموزشی پیش ساخته را 200 میلیون ریال و در قالب فضای پیش ساخته با تجهیزات آموزشی عنوان و اظهارداشت: تا پایان سال تحصیلی جاری، شش روستای دیگر کهگیلویه و بویراحمد از مدارس اهدایی این بنیاد بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: با توجه به پراکندگی مناطق روستایی وعشایری و وجود مدارس با جمعیت زیر 10 نفر تاکنون 246 فضای پیش ساخته بین این مناطق توزیع شده است.

هادی زارع پور افزود: در صورتی که تعداد دانش آموزان یک آموزشگاه به صفر برسد امکان جابجایی این فضاها وجود دارد.

وی به مشارکت ارزنده خیرین اشاره کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز تاکنون بالغ بر هزار و 200کلاس درس در استان ساخته اند.

زارع پور افزود: چهارهزار دانش آموز در باشت تحصیل می کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=221486
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما