سه شنبه 17 بهمن 1391 - 10:35

قتل مربي بدنساز به دست ۲ پسر نوجوان

دو پسر نوجوان كه متهم هستند مربي بدنساز را به قتل رسانده‌اند، ادعا مي‌كنند مقتول به آنها تعرض كرده بود

افکار– صبح روز شنبه ۹ دي ماه امسال مأموران كلانتري ۱۶۰ خزانه از قتل مربي بدنساز در داخل باشگاه در فلكه چهارم خزانه با خبر و در محل حاضر شدند.

بررسي‌ها نشان داد، پرويز- ۳۲ ساله كه در اتاقي داخل باشگاه زندگي مي‌كرد با ۵۰ ضربه چاقو به قتل رسيده است. تحقيقات قاضي قريشي زاده بازپرس كشيك ويژه قتل نشان داد پرويز چندي قبل از شهرستان راهي تهران شد و در باشگاه به عنوان بوفه‌دار شروع به كار كرد.

او مدتي بعد شروع به تمرين بدنسازي كرد و دو ماه پيش در رشته بدنسازي استان تهران مقام اول را به دست آورد.

يكي از كاركنان باشگاه گفت: باشگاه معمولاً بعد از ظهر پنج شنبه‌ها تا صبح شنبه تعطيل است و من امروز صبح وقتي در باشگاه را باز كردم، فكر كردم پرويز در اتاقك بالا خواب است اما وقتي به اتاقك رفتم، با صحنه دلخراشي روبه‌رو شدم.

اتاقك پر از خون بود و مقتول در حالي كه ضربات متعدد چاقو در پشتش مشاهده مي‌شد، روي زمين افتاده بود.

در بررسي‌هاي پليسي مشخص شد، در ساعات تعطيلي باشگاه بعضي از ورزشكاران آماتور براي تمرين به اين باشگاه رفت و آمد دارند. مأموران دريافتند روز قبل از حادثه دو نفر از شاگردان مقتول به نام‌هاي بهمن- ۱۵ ساله و سهراب-۱۶ ساله به باشگاه آمده‌ و از آن روز به بعد ديگر براي تمرين به باشگاه مراجعه نكرده‌اند. كارآگاهان چند روز بعد از حادثه دو مظنون را شناسايي كردند و براي بازجويي به اداره آگاهي انتقال دادند.

دو متهم در نخستين بازجويي‌ها از قتل مربي جوان اظهار بي‌اطلاعي كردند اما در بازجويي‌هاي فني وقتي با شواهد روبه‌رو شدند، به قتل پرويز اعتراف كردند.

بهمن در شرح حادثه گفت: من و سهراب مدتي پيش براي تمرين بدنسازي در اين باشگاه ثبت نام كرديم. پرويز بعد از اينكه در استان مقام آورد، به ما آموزش مي‌داد. او از ما مي‌خواست تا در مواقع تعطيلي باشگاه پيش او برويم و به صورت خصوصي به ما آموزش دهد. چند جلسه‌اي بعد از تعطيلي باشگاه من پيش او رفتم و سهراب هم يكي، دو بار رفته بود.

او در اتاقك بالاي باشگاه فيلم‌هاي بدنسازي را به ما نشان مي‌داد و بعد از ديدن فيلم به ما آموزش مي‌داد. يك بار كه من تنهايي رفته بودم، او به من داروي بدنسازي داد تا بخورم و گفت كه باعث افزايش عضله مي‌شود. وقتي دارو را خوردم، احساس خستگي به من دست داد و از هوش رفتم. بعد از اينكه حالم خوب شد، متوجه شدم او به من تعرض كرده است.

وي ادامه: من خيلي از او كينه به دل گرفتم تا اينكه متوجه شدم پرويز با همين شيوه به سهراب هم تعرض كرده است. عصر روز جمعه من و سهراب تصميم گرفتيم پيش پرويز برويم. ما با تلفن همراهش تماس گرفتيم و قرار گذاشتيم شب براي تمرين به باشگاه برويم.

ساعت ۶ و ۳۰ دقيقه عصر پرويز در باشگاه را باز كرد و ما داخل شديم. او طبق روال قبلي يك سي دي گذاشت و ما مشغول تماشاي فيلم شديم. او با انار و چايي از ما پذيرايي كرد و حدود ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه در حالي كه من مشغول تماشاي فيلم بودم، متوجه شدم سهراب چاقويش را از جيبش بيرون آورد و ناگهان چند ضربه از پشت به او زد.

مقتول با ضربات متعدد چاقو فرصت دفاع پيدا نكرد و غرق در خون روي زمين افتاد. در ادامه من چاقو را از سهراب گرفتم و دو ضربه به او زدم.

بعد از اين حادثه ما ريموت در باشگاه را برداشتيم و از باشگاه خارج شديم و بعد در را با ريموت بستيم و به خانه‌مان رفتيم تا اينكه دستگير شديم.

سهراب نيز در بازجويي‌ها در اداره آگاهي با اعتراف به قتل پرويز، حرف‌هاي بهمن را تأييد كرد. تحقيقات از متهمان از سوي كارآگاهان مبارزه با قتل ادامه دارد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=22132
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما