دوشنبه 16 اسفند 1395 - 10:37

افتتاح بزرگترین کارخانه دیوارپوش و سقف کاذب جنوب ایران در کهگیلویه و بویراحمد(+تصاویر)

بزرگترین کارخانه دیوارپوش و سقف کاذبpvc جنوب ایران در گچساران افتتاح شد.

گروه اقتصادی- بزرگترین کارخانه دیوارپوش و سقف کاذبpvc جنوب ایران در گچساران افتتاح شد.

مدیرعامل کارخانه «معین پلاست» با اشاره به اینکه معین پلاست تنها تولید کننده دیوارپوش و سقف کاذب جنوب کشور است، اظهار داشت: این کارخانه در فضای ۷۰۰۰ متری در شهرک صنعتی شماره یک گچساران شروع به کار کرده است.

دکتر قبادی گفت: ۴۲ نفر اشتغالزایی مستقیم و قریب به ۲۰۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم در فاز اول کارخانه محقق شده که در ادامه با اجرایی شدن طرح توسعه در سال ۹۶ بیش از ۱۳۰ نفر اشتغالزایی مستقیم خواهیم داشت.

وی ضمن بیان درخواست های خوب محصولات کارخانه معین پلاست از سراسر کشور، تصریح کرد: ظرفیت واقعی کارخانه ۲۵۰۰ تن در سال است و هم اکنون با ۷۰ درصد ظرفیت در حال کار هستیم.

قبادی عنوان کرد: تا کنون ۶ میلیارد تومان هزینه کردیم و برای انجام طرح توسعه به قریب به ۶ میلیارد تومان نیاز داریم که امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان و به جهت کمک به توسعه صنعتی و اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد این مهم محقق شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی یاسوج خاطر نشان کرد: کیفیت محصولات کارخانه «معین پلاست» با کیفیت شرکت های با سابقه این محصول نیز برابری می‌کند.

به گزارش بویرنیوز در صورت کمک به این دست صنایع به خصوص در زمینه تخصیص منابع ریالی مورد نیاز، بدون شک توسعه صنعتی و اشتغال که دغدغه همه مسئولان نیز هست محقق خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=221177
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما