شنبه 14 اسفند 1395 - 17:02

واکنش مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به خبر پرداخت های نامتعارف/ آنچه تاکنون انجام گرفته قانونی بوده است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد انتشار خبری مبنی بر پرداخت های نامتعارف به برخی مدیران این اداره کل را کذب محض خواند و تاکید کرد که انتشار چنین اخباری براساس برخی اهداف خاص در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، محمدعلی علیمردانی به ایلنا در یاسوج گفت: هفته گذشته، در برخی رسانه‌ها خبری مبنی برانتشار پرداخت میلیونی به برخی مدیران اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منتشر که متاسفانه این پرداخت ها هیچگونه واقعیتی نداشته است.

وی با تاکید بر کذب بودن اخبار منتشره، اظهار داشت: آنچه که در مجموعه پرداخت‌ها در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و می گیرد براساس قانون بوده و روال عادی خود را طی کرده است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: ما نیز دوست داریم به مدیران و پرسنل زحمتکش زیرمجموعه مان پاداش تقدیم کنیم اما متاسفانه چنین اعتباری وجود ندارد.

علیمردانی با بیان اینکه اگر چنین پول‌هایی که برخی آقایان ادعا کرده‌اند در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت، می‌توانستیم اضافه کاری‌های معوق مانده را پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: هیچ پرداخت نامتعارف و غیرقانونی در این اداره کل وجود نداشته و مطمئن باشید هر اقدامی بخواهد شکل بگیرد براساس قانون و با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتبط شکل می گیرد.

وی گفت: اسناد مالی و پرداخت‌ها در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شفاف و روشن بوده و هیچگاه از قانون عدول نکرده و نمی‌کنیم.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: هیچگونه استخدامی در این اداره کل نیز وجود ندارد و ما نمی‌توانیم به درخواست‌های استخدام پاسخ مثبت بدهیم که در برخی اوقات شاهد بداخلاق‌هایی در این ارتباط نیز هستیم.

علیمردانی گفت: انتشار اخبار کذبی که منجر به شایعه‌سازی، تهمت، افتراء و تخریب مجموعه اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شود درصورت صلاحدید پیگیری قانونی می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=220834
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اه مگه راه وشهرسازی مدیرکل هم داره؟؟؟تا الان کجا بودی؟؟واقعا چکار میکنه این اقا؟؟؟یه نگاه به لیست استخدامی ها هم بنداز.

  2. سید گفت:

    جناب آقای مدیرکل طوری با اعتماد بنفس کامل می گوید که چین پرداخت های صورت نگرفته که من خودم هم باورم شد .متاسفانه دستگاهایی نظارتی کوتاهی می کنند که تا الان اسناد واریزی به حساب رو از حسابداری این اداره کل رسیدگی نکرده اند.و در مورد این پرداختها شفاف سازی کنند و اگر تخلفی صورت گرفته با متخلف برخورد شود و به وظیفه نظارتی خود عمل کنند .این پرداختها صورت گرفته و حق پرسنل زحمت کش راهداری که هفت ماه از سال جاری در این اداره به صورت شبانه روزی در شرایط سخت و در دور افتاده ترین جاده های استان انجام وظیفه کردن و از این اداره کل به اداره کل راهداری منتقل شداند ضایع شده وبه جیب مدیرو مسئولین این اداره کل سرازیر شده. امید وار هستم که مسئولین بالا دستی استان و سازمان‌های امنیتی و نظارتی به وظیفه خطیر خود عمل کنند و باعث دلگرمی مردم و کارکنان این اداره کل باشند. با تشکر از سایت مردمی بویر نیوز

  3. اداره راه و شهرسازی گفت:

    جناب مدیر کل واقعا برای شما متاسفم که بجای پاسخ منطقی متوسل به دروغ شدید یعنی شما منکر پرداخت 12 میلیون به خودتون و 5 تا 6 میلیون به معاونان و 650 تا 700 هزار تومان به کارشناسان اداره هستید؟
    جلسه ای که در نمازخانه ساختمان شماره 2 برگزار شد و شما علنا اقرار به این پرداختی ها کردید و گفتید هر کس به اندازه زحمتی که کشیده دریافت کرده حتی گفتید برید بنر چاپ کنید اینم دروغه؟
    آیا اعتراض حاج آقای قایمی به شما در همان جلسه هم دروغ بود ؟
    آیا قبل از جریان رفاهی و پرداخت های نامتعارف جریان پرداخت های اضافه کاری های نامتعارف هم دروغه؟
    اگه دروغه لطفا جهت تنویر افکار عمومی پرداختی خودتان و معاونان محترم را با سند در همین سایت نمایش بدید

  4. فرهنگيان گفت:

    بخور بخوره گلم

  5. نیما گفت:

    متاسفم برای مدیرانی که برای ابقای حکمشان به هر دروغ و کار نامتعارفی روی می یارن امیدوام تو همین دنیا هم حساب و کتابشان رو پس دهند چون چوب خدا صدا نداره اگر بزنه دوا نداره

  6. شایان یک کارمند گفت:

    بلبل بخنند بر سر گل بوته ها….
    ها جون خودت تو گفتی ومن باور کردم…..

  7. بویراحمد گفت:

    12 میلیون که رقمی نیس بابا غندالی صندوق ذخیره فرهنگیان را خالی کرد کسی کارش نداشته این که ناچیزه

دیدگاه شما