جمعه 13 اسفند 1395 - 0:14

بسته خبری مشکلات مردمی کهگیلویه و بویراحمد/از وضعیت آنتن دهی تا وضعیت نامناسب ورودی های شهر، مشکلات خوابگاه های دخترانه و اعتراض اهالی چشمه نباتی!

گروه اجتماعی- بسته خبری مشکلات مردمی با هدف ایجاد بستر مناسب برای انتقال خواسته ها، مشکلات و نظرات مردمی به مسئولان استان در کانال تلگرامی سایت به نشانی @boyernewscom راه اندازی شده است.

به گزارش بویرنیوز، شما می توانید با مراجعه به تلگرام و جستجوی آیدی @boyerad و یا اگر عضو کانال ما هستید با بازکردن کانال و کلیک بر نام«بویرنیوز»در گزینه ارتباط با ما، مسائل و خواسته های خود را به اشتراک بگذارید.

در ادامه مهم ترین خواسته ها و مشکلات مردمی آمده است:

**خرابی و ضعف آنتن دهی همراه اول در شهر یاسوج

 

**ورودی های نامناسب شهر یاسوج به خصوص در سرابتاوه و بلهزار و لزوم توجه به آسفالت، جدول کشی و روشنایی معابر آنها

 

**جمعی از گارگران نیروی حجمی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران که حدود یک سال است بدون پیمانکاروابهام درپرداخت حقوق ومزایا هستیم(حقوق ماهیانه سر موعد مقرر پرداخت نمی شود ، هرچند ماه یکبار)، باتوجه به اینکه چندین بار وعده وقول مساعد برا حل مشکلات داده شد ازسوی  مدیران عامل وقت و سابق، متاسفانه هنوز پاسخی دریافت ننموده ایم و امید است که صدای ما را به گوش مسئولین محترم برسانید.

 

**معوقات دانشجو معلمان استان کهگلویه و بویر احمد بر خلاف دیگر استان ها هنوز پرداخت نشده است در حالی که بعضی از استان ها یک سال پیش معوقاتشان را دریافت کرده اند

 

**تيم فوتبال نوجوانان پرسپوليس دهدشت در مسابقات استان مقام اول رو كسب كرد و به مسابقات كشوري راه پيدا كرد و براي شركت در اين مرحله مبلغ ٥ميليون بايد پرداخت كنن كه ابتداً فرماندار محترم كهگيلويه فرمودند اين هزينه را پرداخت ميكنم ولي متأسفانه الان هيچ گونه همكاري اي نكرده

 

** عتراض اهالی چشمه نباتی شهر یاسوج در خصوص عدم تعیین تکلیف زمین هایشان و لزوم در اختیار گذاشتن مجوز نوسازی برای بافت آنها، چرا که فرسوده است و با یک زلزله کوچک حادثه ناگواری رخ خواهد داد/زمین معوض به مالکان هم داده نشده است.

 

**آسفالت خیابان امام حسین منطقه اکبرآباد که در سال ۷۳ توسط جهاد انجام شد در وضعیت بسیار نامساعدی میباشد.خانه های این خیابان فاقد پلاک بوده و پیگیری های اهالی بدون پاسخ مانده است.

 

**عدم پرداخت کارانه پزشکان استان از دیگر نقاط نارضایتی مردم بود

 

**وضعیت نامناسب بهداشتی و خرابی سیستم آب گرم خوابگاه خودگران دخترانه نور شهر یاسوج و لزوم رسیدگی به آن

 

**مشکلات پرداخت مطالبات سرباز معلمان نیز بخشی از مطالبه هم استانی ها در این هفته بود

به گزارش بویرنیوز، این بسته خبری در راستای تکریم یکایک مخاطبان گرانقدر و برای انعکاس اثربخش مطالباتشان به مسئولین ایجاد شده و امیدواریم مسئولان کما فی السابق پاسخگوی مردم عزیز باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=220600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امید گفت:

    به داد مردم چشمه نباتی برسید ما هم انسانیم اگر مشکلی برای خانه ای ایجاد شود اقای سهیلی جوابگو میباشد؟

  2. چشمه نباتی گفت:

    تمامی منازل واقع در چشمه نباتی بالای 30 سال قدمت دارند .ودر صورت وقوع زلزله و تخریب این منازل وحجم بالای تلفات ،ایا راه وشهرسازی واستانداری وشهرداری جوابگو خواهند بود؟ایا نباید علاج واقعه را پیش از وقوع ان انجام داد؟

  3. ناشناس گفت:

    از شما تمامی عوامل سایت بویرنیوز خواهشمندیم اگه مشکلاتی تو این استان هست کل مشکلات بیان بشه نه مشکلات مربوط به زمان دولت و نمایندگان خاص ،از زمانی که ما چشم به دنیا گشودیم مشکلات این استان در همه ی دولت ها تا الان از همه جای کشور بیشتر بوده پس خواهشمندیم بیش از هر چیز ،مظلوم شدن این استان رو مطرح کنید نه طرفداری از دولت یا نماینده ی خاص

دیدگاه شما