سه شنبه 10 اسفند 1395 - 10:11

معرفی نسخه کروک کلاس E توسط مرسدس بنز(+عکس)

مجله بویر نیوز- در اواخر پائیز مرسدس بنز با نمایش یک تیزر جدید از کوپه کلاس E همگان را شگفت‌زده کرد. کوپه‌ای جدید از مرسدس که چهارمین ورژن از خانواده E محسوب می‌شود و پس از مدل‌های سالون، استیشن و “آل‌ترین” ظاهر شده است. اما تجربه نشان داده که خودروسازها پس از هر کوپه و سدانی به سمت کانورتیبل‌ها و روبازها رفته و نسخه‌ای از شاهکار جدید خود را در فرمتی بدون سقف ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل “اتوکار”، اینک در آستانه فصل‌های گرم سال، بنز با نمایش یک کابریولت زیبا از مشتریانش دلبری می‌کند. خودروهای روباز که در ایران اصطلاحا کروک نامیده می‌شوند انواع مختلفی دارند. کانورتیبل‌ها دارای سقف‌های پارچه‌ای یا برزنتی هستند و معمولا برای چهار نفر ارائه می‌شوند. بنز در آخرین تیزر خود و درست در آستانه نمایشگاه خودرویی ژنو، حرکت و ساز و کار سقف تاشوی خودروی جدید خود را به نمایش درآورده است.

کوپه کلاس E از نظر ابعاد بین دو کلاس S و C قرار می‌گرفت. انتظار می‌رود مدل روباز این خودرو نیز دقیقا در همین رده قرار بگیرد.

از طرفی کارشناسان امیدوارند که نسخه‌های جدید این خودرو قویتر از برادران خود ظاهر شوند. احتمالا مدل روباز E300 به موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با توان 242 اسب‌بخار و مدل E400 به یک موتور 3 لیتری V6 با توان 328 اسب‌بخار مجهز می‌شوند.

تمامی خودروهای کابریولت کلاس E جدید با گیربکس‌ها ی 9 سرعته خودکار ارائه خواهند شد. در بالاترین سطح، مدل‌های E400 فورماتیک به قابلیت محرک 4 چرخ نیز مجهز خواهند شد.

یک نسخه داغ و فوق‌العاده با نام کابریولت 4 ماتیک E50 از این خودرو که با همکاری AMG ساخته شده به یک موتور بنزینی سه لیتری توئین توربو مجهز می شود و قدرتی حدود 450 اسب‌بخار دارد. اولین نسخه‌های واقعی این خودرو را نمایشگاه ژنو خواهید دید. ارزش مالی این خودرو از نسخه کوپه کلاس E بنز که بیش از 40 هزار پوند قیمت دارد، گرانتر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=220098
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما