دوشنبه 9 اسفند 1395 - 22:54

پیام متفاوت دکتر وکیلی به اصغر فرهادی برای دریافت اسکار

به گزارش بویرنیوز، دکتر وکیلی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس طی پیامی با تبریک کسب اسکار ۲۰۱۷ به فرهادی نوشت:

? اسکار فرهادی خط باطل بر خط و نشان ترامپ علیه ایران کشید

? جهان به ملت ایران تعظیم کرد

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه جهان با اسکار فرهادی به توانمندی ملت ایران تعظیم کرد، گفت: دریافت جایزه خوشایند اسکار توسط آقای فرهادی به جهانیان نشان داد باید با ملت فرهیخته ایران با زبانی متفاوت از زبان ترامپ صحبت کرد.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خانه ملت با تبریک دریافت جایزه اسکار برای فیلم فروشنده به کارگردان این اثر و اهالی فرهنگ و هنر، گفت: موفقیت آقای فرهادی در حالی رخ داد که ترامپ با خط و نشان کشیدن برای ملت ایران، به دنبال ارائه تصویری خطرناک و سیاه از ایران بود اما اسکار فرهادی خط باطلی بر تمامی این خط و نشان‌ها کشید.

?مخابره پیام صلح و فرهیختگی ایران متمدن با اسکار فرهادی به جهان

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موفقیت فیلم فروشنده از ایران در مراسم اسکار نشان داد زبان هنری به عنوان زبان دیپلماسی می‌تواند در کنار دیپلماسی رسمی موجبات قوت و اقتدار نظام را فراهم کند، درواقع پیام صلح و فرهیختگی ایران متمدن با این اسکار به جهان مخابره شد.

?زبان تکریم و احترام؛ زبان صحبت با ایرانیان

وی تاکید کرد: دریافت جایزه خوشایند اسکار توسط آقای فرهادی به جهانیان نشان داد ایران ملتی فرزانه، خلاق، هنردوست، خاص و تاثیرگذار در صحنه‌های بین‌الملل است و باید با این ملت فرهیخته با زبانی متفاوت از زبان ترامپ صحبت کرد و زبان تکریم و احترام، زبان صحبت با ایرانیان است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جهان با اسکار فرهادی، به توانمندی ملت ایران تعظیم کرد، افزود: مسئولان می‌توانند با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری سهم ملت ایران را در فرهنگ جهانی به نمایش گذارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219993
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما