دوشنبه 9 اسفند 1395 - 10:14

تقدیر وزیر علوم از مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی (+تصویر)

همچنین حفظ شان و کرامت دانشجویان در اعظای تسهیلات از دیگر مواردی بود که تقدیر وزیر از رئیس و معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم را به همراه داشت.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری از مدیر ملی هم استانی تقدیر کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، دکتر فرهادی وزیر علوم از دکتر فردین تقی زاده معاون صندوق رفاه وزارت علوم تجلیل کرد.

این تجلیل به دلیل عملکرد درخشان صندوق رفاه دانشجویان وزرات علوم در زمینه کاهش مدت زمان پرداخت تسهیلات، رشد 110 درصدی تسهیلات دانشجویی، مکانیزه کردن فرایند پرداخت تسهیلات، رشد 100 درصدی درآمد اختصاصی صندوق رفاه و ساماندهی و رتبه بندی خوابگاههای دانشجویی سراسر کشور صورت گرفت.

همچنین حفظ شان و کرامت دانشجویان در اعظای تسهیلات از دیگر مواردی بود که تقدیر وزیر از رئیس و معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم را به همراه داشت.

دکتر تقی زاده عضو هیئت علمی و دانشیار گروه فیزیک دانشگاه یاسوج است که به عنوان معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم مشغول فعالیت است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    تبریک به جناب دکتر تقی زاده، مردم استان، بویراحمد و بخصوص سادات شاه قاسم.

  2. پوزش استاد دانشگاه گفت:

    تلاشهای بی وقفه استاد فرهیخته ، خوش فکر و مدیر توانمند ملی که در این مدت زمان کوتاه حضور در این سمت، تحولات ساختاری و چشمگیری را در جهت بهبود کارامدی این سیستم ایجاد کرده اند را ارج می نهیم .

  3. حمید گفت:

    این موفقیت را خدمت دکتر تقی زاده عزیز که از فرزندان شایسته این استان هستند تبریک عرض میکنم ایشان فردی پرتلاش، متعهد می باشند و در مدیریت های قبلی نیز خیلی موفق و مورد احترام بودند

  4. استاد دانشگاه ازاد گفت:

    جناب دکتر تقی زاده از مدیران توانمند و شایسته این کشور می باشد که قطعا شایستگی بالاتر از اینها را دارد. این موفقیت را به ایشان ، تمام جامعه دانشگاهی استان و به تمامی مردم استان تبریک عرض نموده برای ایشان ارزوی تندرستی و موفقیت های بیشتر را از خداوند خواهانیم.

  5. حسین گفت:

    یه درس باش داشتم ادم شوخ اما سخت گیری بود ..انشالله که همیشه موفق باشه

  6. حسن گفت:

    سلام با عرض تبریک به دکتر تقی زاده عزیز خواهش میکنم وام شهریه دانشگاه ازاد را افزایش دهید

دیدگاه شما