یکشنبه 8 اسفند 1395 - 16:16

برگزاری جشنواره فرهنگی قوم لر در دانشگاه تهران

گروه فرهنگی – تیم برگزاری جشنواره فرهنگی – دانشجویی قوم بزرگ لر بعد از برگزاری موفق نخستین جشنواره که اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تهران با استقبال چشمگیر لرتباران استانهای مختلف مواجه شد حالا خبر از برگزاری دومین جشنواره در دانشگاه تهران می دهند.

به گزارش «بویر نیوز» سید وحید موحدی، دبیر این جشنواره اعلام کرد که جشنواره فرهنگی قوم لر 16 و 17 اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود ، و به علت تقارن با هفته محیط زیست “جشنواره ی فرهنگی بلوط” نامگذاری شده است.

وی افزود دومین جشنواره فرهنگی قوم لر در دو بخش نمایشگاهی جهت نمایش تواناییها، فرهنگ، مشاهیر و دستاوردها، غذا، لباس،صنایع دستی، بلوط و همچنین دعوت از گروههای موسیقی مختلف از مناطق لرنشین ، حضور مشاهیر، بزرگان و نخبگان و تجلیل از مدال آوران هم تبار المپیکی و پارا المپیکی 2016 ریو در کنار دیگر برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و محلی برگزار می شود ،که امیدواریم لحظات خاطره انگیزی را برای هم تبارانمان در تهران رقم بزنیم.

ایشان در ادامه صحبت های خود به نمایندگی از تیم دانشجویی برگزار کننده این جشنواره از همه هم¬تباران جهت همکاری و حضور در این رویداد مهم فرهنگی دعوت نموده و ابراز امیدواری کرد که تلاش های مستمر این تیم دانشجویی در نهایت به شکل گیری برنامه هایی در شان قوم بزرگ لر منجر شود و همانند قبل شاهد ابرازخرسندی و رضایت هم تبارانمان از این رویداد باشیم.

شایان ذکر است که نمایشگاه فرهنگی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و همچنین آیین اختتامیه جشنواره هم‌ از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۱۷ اسفند در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219711
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرج اله زارعی از یاسوج گفت:

    باسلام وتشکر از برگزارکننده این برنامه

  2. امیریان گفت:

    درود بر سید وحید موحدی پر تلاش و خستگی ناپذیر و تیم دانشجویی پرتوان. با همت بالای این جوانان این جشواره با قدرت و کیفیت عالی برگزار خواهد شد .

  3. ناشناس گفت:

    شیر مادرتون کم بریت ای طرف او طرف دستمال وگریت برقصید

دیدگاه شما