یکشنبه 8 اسفند 1395 - 9:39

هوای جنوب بارانی می شود/ وضعیت هوا در سه روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ناپایداریهای جوی در برخی مناطق استانهای جنوبی کشور گفت: طی دو روز آینده بارشهای پراکنده باران در استانهای هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان پدید می‌آید.

به گزارش بویر نیوز، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: ادامه برخی ناپایداریهای جوی طی ۴۸ ساعت آینده در برخی مناطق جنوبی کشور ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این ناپایداریها در جنوب و جنوب شرق کشور ایجاد شود و امروز بارشهای پراکنده باران و وزش باد در بخشهایی از استانهای هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: وزش باد، رعد و برق و باران پراکنده فردا یک‌شنبه نیز در استانهای ذکر شده ادامه می‌یابد اما شدت بارشها در بخشهایی از استانهای فارس، هرمزگان و کرمان تقویت می‌شود.

به گفته وظیفه روز دوشنبه این بارشهای پراکنده باران و وزش باد در هرمزگان، کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان رخ‌ می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت آینده به غیر از وجود برخی ناپایداریهای جوی در استانهای جنوبی و جنوب شرقی سایر نقاط کشور جو نسبتاً آرامی دارند، گفت: استانهای شمالی کشور طی دو روز آینده با افزایش دما مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از اواخر وقت‌ یک‌شنبه جریانات شمالی در سواحل دریای خزر پدید می‌آید، اظهار کرد: این جریانات شمالی موجب وزش باد و بارشهای پراکنده باران در برخی استانهای ساحلی خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده کلانشهرهای صنعتی به سبب جوی نسبتاً پایدار دچار غبار‌ آلودگی خواهند شد.

وی سقز در استان کردستان را با ۱۷ درجه زیر صفر سردترین و راسک در سیستان و بلوچستان را با ۳۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه کشور دانست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت دمای شهر تهران گفت: تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به ۱۶ درجه بالای صفر رسید که فردا دمای آن یک درجه افزایش می‌یابد./ تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219587
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما