یکشنبه 15 بهمن 1391 - 6:51

فامیل دور سارق از آب در آمد

بویر نیوز: مأموران پلیس فتا با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند عامل نفوذ کننده به حساب شاکی را که از خویشاوندان وی بوده و با استفاده از حسن اعتماد شاکی رمز اینترنتی را سرقت و به صورت غیر مجاز اقدام به سرقت از حساب بانکی وی کرده است، را شناسایی و دستگیر کنند.

فارس: رئیس پلیس فتا خراسان شمالی صبح امروز از دستگیری عامل نفوذ کننده به حساب بانکی یکی از شهروندان در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی یلی گفت: در پی رسیدگی به یک فقره پرونده قضایی مبنی بر اینکه یک نفر به هویت معلوم اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس فتا با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند عامل نفوذ کننده به حساب شاکی را که از خویشاوندان وی بوده و با استفاده از حسن اعتماد شاکی رمز اینترنتی را سرقت و به صورت غیر مجاز اقدام به سرقت از حساب بانکی وی کرده است، را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم جرم خود را پذیرفته و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ یلی در پایان در خصوص پیشگیری از سرقت به وسیله کارت‌های عابر بانک گفت: هرگز کارت عابربانک بعلاوه رمز کارت را در اختیار دیگران قرار ندهید و از رمزهایی شامل شماره شناسنامه و تاریخ تولد و رمز ساده خودداری کنند تا از لو رفتن احتمالی رمز و سرقتهای اینترنتی جلوگیری به عمل آید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21956
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما