شنبه 7 اسفند 1395 - 20:37

هماهنگی نوروزی سازمان های کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد

نشست شورای ترافیک استان در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نشست شورای ترافیک استان در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، نشست شورای ترافیک به ریاست معاون امور عمرانی استانداری با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، رئیس پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداران استان برگزار شد.

پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: در شورای برنامه‌ریزی پروژه‌های به شهرداری‌ها واگذار شد.
نیک‌اقبالی با اشاره به اینکه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات از محل جرایم راهنمایی و رانندگی به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میران ۷۰ درصد به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد به دهیاری‌ها اختصاص یافت و افزود: شهرداری یاسوج با این اعتبار دوربین‌های پایش تصویری خریداری و نصب کند که با نصب این دوربین‌ها، مشکلات ترافیکی شهر یاسوج تا حد زیادی برطرف می‌شود.
وی افزود: نشست‌هایی برای معضلات ترافیکی، حمل و نقل و خدمات سفر نوروزی با شرح وظایف به اعضای اجرایی خدمات سفر به هر سازمان تاکید و مشخص شد، تا شاهد میزبانی خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از پلیس راهنمایی ورانندگی، حمل و نقل، اصناف، شهرداری‌ها، هلال احمر، اورژانس که با رفت و آمد مسافرین در ارتباط هستند، خواستار خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافرین شد و گفت: امیدوارم همانند ۱۰ ماه امسال نسبت مشابه سال قبل که ۷ و ۶ دهم درصد شاهد کاهش سیر نزولی تصادفات بودیم، سال جدید شاهد یک تصادف هم نباشیم.
وی با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز ابلاغیه به کمیته‌های خدمات سفر ارائه شده است، افزود: ۲۵ اسفندماه کمیته‌ها در همایش آماده‌سازی خدمات سفر در یک خیابان شهر یاسوج فعالیت‌های خود را شروع می‌کنند.
این مسئول اظهار داشت: به خاطر مشکلات رفت و آمد مسافران در ایام تعطیلات از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین هرگونه حفاری و جاده‌سازی در سطح شهرهای استان به جز موارد ضروری ممنوع است.
وی افزود: یک بالگرد هوایی برای اعزام و خدمات‌دهی به بیماران در جاده و روستاها در استان مستقر شده است و هیچ محدودیتی برای حمل و نقل بیماران و درمان آنها وجود ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما