جمعه 6 اسفند 1395 - 19:28

اقدامات اطلاعات سپاه درباره 3 شبکه بزرگ مفاسد اقتصادی و کانال های تلگرامی

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه ۳ شبکه بزرگ مفاسد اقتصادی با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شدند، گفت: در ۳‌ ماه اخیر حدود ۱۵۷ کانال تلگرامی که ارتباط‌های مستهجن برقرار می‌کردند، توسط نیروهای اطلاعات سپاه متلاشی و دستگیر شدند.
به گزارش بویرنیوز، سردار حسین نجات در مراسم یادواره شهدای اطلاعات سپاه پاسداران استان بوشهر، با بیان اینکه شهداء با رشادت و حماسه‌آفرینی راه سعادت را طی کردند، اظهار داشت: شهداء والامقام مردانه و هوشیارانه در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه با تروریست‌ها، گروهک‌های  تروریستی، عوامل نفوذ و جنگ 8 ساله مردانه ایستادند و اکنون امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه نیروهای اطلاعات سپاه نقش مهم و تاثیرگذاری در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی داشتند‌، خاطر‌نشان کرد: در طول جنگ 8 ساله نیروهای اطلاعات سپاه نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی رزمندگان در عملیات‌های مختلف داشتند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در عملیات‌های 8 ساله اجرای عملیات اطلاعاتی بود که زمینه پیروزی رزمندگان در عملیات‌های مختلف را فراهم می‌کرد.

جانشین ‌‌سازمان اطلاعات سپاه پاسداران‌ در ادامه به مشارکت سازمان اطلاعات سپاه در‌ کشف مفاسد اقتصادی پرداخت و خاطر‌نشان کرد: سه شبکه بزرگ مفاسد اقتصادی با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار نجات از دستگیری ‌مفسد اقتصادی دیگری خبرداد و افزود: فرد دیگری که 4000 میلیارد تومان از سیستم بانکی بدهکار است دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

جانشین ‌‌سازمان اطلاعات سپاه پاسداران‌ با اشاره به اینکه نیروهای اطلاعات سپاه افرادی که از طریق شبکه‌های مجازی قصد فاسدکردن فرزندان این مرز و بوم را داشتند، شناسایی و دستگیر کرده است، اظهار داشت: در 3‌ ماه اخیر حدود 157 کانال تلگرامی که ارتباط‌های مستهجن برقرار می‌کردند، توسط نیروهای اطلاعات سپاه متلاشی و دستگیر شدند‌ که 8 نفر‌ در این رابطه‌ تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار نجات از دستگیری عوامل تروریستی در ایران که قصد خرابکاری در مراسم 22 بهمن را داشتند خبر داد و گفت: ‌اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات توانستند 15 تروریست که قرار بود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خرابکاری و انفجاراتی داشته باشند را دستگیر کنند.

جانشین‌ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران همکاری مطلوبی‌ با نیروهای اطلاعاتی دارند، گفت: دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته در این زمینه علیه نظام وارد شده‌اند اما ما با حداقل امکانات و با عشق، علاقه و همکاری مخبران به مقابله با دشمن رفته‌ایم.

سردار نجات ایران را از امن‌ترین نقاط جهان دانست و با بیان اینکه بیشترین تهدیدات علیه ایران‌ طراحی می‌شود، افزود: ‌امنیت پایدار در ایران به سبب ‌ملت خوب و نیروهای اطلاعاتی هوشیار و هوشمند و سخت کوش است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه‌ اگر برجام حاصلی داشته، نتیجه اقتدار نظام اسلامی ایران است، افزود: متعجبم از کسانی که امنیت نظام جمهوری اسلامی را نتیجه برجام می‌دانند در صورتی که اگر حاصلی داشته نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا توان رویارویی با ایران ندارد، به مذاکرات هسته‌ای پرداخت و افزود:  پافشاری مقام معظم رهبری بر اقتدار بود که دشمن را پای میز مذاکره کشاند چراکه خود آمریکایی‌ها هم می‌گویند توان حمله به ایران نداریم. آمریکایی‌ها جنگ اقتصادی با ایران دارند، آنهایی که می‌گویند ترامپ قصد حمله دارد بدانند که ترامپ قصد حمله به ایران ندارد بلکه جنگ آنها علیه ایران، اقتصادی است.

سردار نجات با بیان اینکه مردم خوزستان حماسه‌ها آفریدند و شهید دادند گفت: پس از این همه حماسه و رشادت آیا الان حق مردم خوزستان این است که با ریزگردها دست و پنجه نرم کنند؟ این مردم ولی نعمت ما هستند و باید به مشکلات آنان رسیدگی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219320
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما