جمعه 6 اسفند 1395 - 19:19

جشن سبز تکمیل گازرسانی به روستاهای گچساران (+تصاویر)

جشن سبز و اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، جشن تکمیل گازرسانی به روستاهای شهرستان گچساران با حضور عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار گچساران و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.

بنا بر این گزارش، روستاهای آب ریگون، گناوه و خربل شهرستان گچساران با میزان شبکه گذاری ۲۵هزار و ۳۳۰ متر شبکه فولادی و پلی اتیلن، با هزینه بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال گازرسانی شدند.
۲۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شدند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت در ۳ سال گذشته با مشکلات اقتصادی و محدودیت‎های مالی رو‌به‌رو بود، گفت: از ۵۷۲ روستای استان که دارای گاز طبیعی هستند تعداد ۲۲۰ روستا در دولت یازدهم از این نعمت برخوردار شدند.

سید موسی خادمی در حاشیه آیین جشن سبز و اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان گچساران که با حضور معاون وزیر نفت، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: این گازرسانی هدیه‌ای از سوی دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی به مردم این منطقه است که علاوه بر رفاه نسبی رضایت مندی مردم را در پی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جشن سبز گازرسانی و تکمیل این نعمت خدادادی را از خدمات قابل تقدیر دولت تدبیر و امید دانست و گفت: برخورداری از گاز خانگی از حقوق اساسی این مردم است و نباید این نعمت بزرگ را جزو کالاهای لوکس برشمرد.

خادمی با تاکید بر اینکه گازرسانی در جای جای ایران عزیز امری مهم و حیاتی است، عنوان کرد: گازرسانی در این استان به دو دلیل از اهمیت بیشتری برخوردار است یکی اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن ۲۵ درصد از نفت تولیدی کشور از مناطق مهم نفتی کشور به شمار می‌رود.

وی دلیل دوم را  به علت برخورداری استان از زیستگاه طبیعی و جنگل‌های انبوه دانست و اظهار داشت: با گازرسانی در این مناطق به طور قطع از تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی و تهیه زغال از این زیست بوم‌ها جلوگیری می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ۵۷۲ روستای استان که دارای گاز طبیعی هستند تعداد ۲۲۰ روستا در دولت تدبیر و امید از این نعمت برخوردار شدند در حالی که دولت در این سه سال با تنگناهای اقتصادی و محدودیت‌های مالی رو به رو بود.

وی در این آیین از معاون وزیر نفت خواستار توجه به مناطق محروم دیگر استان شد و گفت: انتظار می‌رود شهرهای دیشموک، قلعه‌رئیسی، بخشی از مناطق بهمئی، لنده، دنا و یاسوج که از نعمت گاز بی‌بهره هستند در آینده نزدیک شاهد گازرسانی در این مناطق باشیم./کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219303
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما