پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 22:21

درخشش بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در بنگلادش + عکس

مسابقات جهانی اسکیت رول بال در بخش بانوان و آقایان در حالی در کشور بنگلادش برگزار شد که مهناز آشتیانی بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی تیم ملی رول بال ایران توانست عنوان خانم گلی این مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش “بویرنیوز” ، تیم اسکیت روبال بانوان و آقایان کشور 28 بهمن به مسابقات جهانی اسکیت رول بال در کشور بنگلادش اعزام شدند و روز گذشته این مسابقات با نائب قهرمانی بانوان و آقایان ایرانی به پایان رسید.

مهناز آشتیانی بازیکن ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی در این مسابقات توانست با 16 گل زده به عنوان خانم گل این مسابقات شناخته شود.

آشتیانی سال گذشته نیز در مسابقات اسکیت رول بال توانست خانم گل شود.

این ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی در این خصوص اظهار کرد: رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی بنگلادش در شرایطی به پایان رسید که تیم های ملی مردان و زنان ایران در دیدار فینال با قبول شکست برابر هند به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات بسنده کردند.

مهناز آشتیانی گفت: تیم ملی مردان ایران در شرایطی که تا آخرین دقایق بازی از هند پیش بود در پایان با نتیجه 8 بر 7 بازی را واگذار کرد و به مدال نقره جهان رضایت داد.

وی عنوان کرد: تیم ملی اسکیت رول بال بانوان ایران نیز در بازی فینال با نتیجه 6 بر 4 نتیجه را به تیم هند واگذار کرده و به مقام دومی و عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.

خبردنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما