پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 21:24

پاسخ جالب نماینده کهگیلویه به سوال یک فرد معترض درباره انتصابات

در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهستان قیام یکی از شهروندان لنده‌ای از نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سوال کرد که چرا در شرایطی که غالب مردم شهرستان لنده بدلیل عدم استفاده از نیروهای انسانی این شهرستان در پست های مدیریتی شهرستان‌ها و استان به شدت گلایه دارند؛ تنها مسئول لنده‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عزل گردیده است؟

به گزارش بویرنیوز، «عدل هاشمی‌پور» در پاسخ به این شهروند گفت: بهتر است این سئوال را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی بپرسید چرا از من سوال می‌کنید؟

که بلافاصله شخص سئوال کننده در پاسخ به نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: چون شما نماینده مردم هستید از شما سوال کردم. و مجدداً نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در توضیحاتی افزود :بنده با ایده شما مخالف هستم زیرا به قوم گرایی اعتقادی ندارم و کاری به ثلاث و بویراحمدی ندارم و با این ایده مقابله خواهم کرد. از نگاه بنده آقای دکتر شفایی فرزند این آب و خاک است.متاسفانه ما با همین اعتقادات و تفکرات در بن بست قرار گرفته ایم لذا باید ابتدا خودمان را از بن بست خارج  و ابتدا ذهن و فکر خودمان را توسعه و سپس به دنبال توسعه جامعه باشیم.

«هاشمی‌پور» تاکید کرد: وظیفه بنده دخالت در کار دولت نیست  دولت کار خودش را می‌کند و مجلس نیز به دنبال وظایف محوله می‌باشد.

در پی این توضیحات مجدداً فرد سئوال کننده بیان کرد که پاسخ سووال خود را نگرفته‌ام و خواهان توضیحات بیشتری هستم و اینکه آیا نماینده‌ی مردم در عزل مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه دخالتی داشته یا خیر؟ که نماینده مردم ضمن تکذیب دخالت خود اظهار داشت: بهتر است این سئوال را از دکتر ایلامی بپرسید و البته هر مدیری که تغییر می‌کند معمولاً مدیران زیر مجموعه خود را عزل و یا ابقاء می‌نماید.

گفتنی است طی روزهای اخیر «شفایی» مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عزل و «داوری» به عنوان جایگزین وی منصوب گردیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219224
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوستدارطبيعت گفت:

    خدايي من همفکراقاي هاشمي نيستم ولي ازاين سخن تشکرميکنم کاش شعارنباشدوتمام نمايندگان همانندايشان درعزل ونصبهادخالت نميکردندزيراکارشان ورسمشان فشاربه دولت براي پست دادن به دوستان سياسيشان است کاري به تخصص وتعهدفردندارندکاش سخنان اقاي هاشمي نهادينه ميشدوقانوني براي ابد.

  2. کارشناس مطلع گفت:

    همه عالم و آدم میدونن که الان صد درصد انتصابات علوم پزشکی از بالا تا پایین با دخالت مستقیم نماینده هاست و ایشون الکی گفته که برید از ایلامی بپرسید!
    بدون نظر عدل هاشمی مگه ایلامی در کهگلویه می تونه عزل و نصب کنه. کاش لااقل هاشمی پور رک می گفت که من به ایلامی دستور دادم که چه کسی را مدیر شبکه کهگلویه بزاره. دریغ از صداقت.

  3. اهل سیاست گفت:

    عدل هاشمی پور و حرف راست!!!!

  4. ناشناس گفت:

    چرا در عزل رئیس اداره ابفا دهدشت دخالت کردی اگه در کار دولت دخالت نمی کنید سخن بسیار جالبی است سردار

  5. ناشناس گفت:

    احسنت بر آقای هاشمی

  6. دهدشتی گفت:

    من یک اصلاحاتی هستم کاندیدم دکتر کامرانی بود ولی آفرین به هاشمی با این نگاه به ایشان امیدوارم شدم

دیدگاه شما