پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 21:03

تنش در فرمانداری سی سخت؛ قصد حمله به فرماندار (+عکس)

جلسه معتمدین با فرماندار دنا با بی‌نظمی و تنش به پایان رسید.

به گزارش بویرنیوز، جمعی از معتمدین مردم سی‌سخت با فرماندار دنا نشستی برگزار که در آن پیرامون مسائل مختلف شهرستان از جمله پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام بحث و گفت‌وگو شد، اما سخنان فرماندار دنا به مذاق عده‌ای خوش نیامد و همین مسئله سبب بی‌نظمی در ساختمان فرمانداری دنا شد.
بنا بر این گزارش، هنگامی عباس بهشتی فرماندار دنا علت نیمه‌تمام بودن برخی پروژه‌ها و طرح‌ها و برخی مسائل را مقصر مردم دانست  و این سخن فرماندار دنا با واکنش‌های روبرو شد. یکی از حاضرین خطاب به فرماندار گفت؛ مقصر همه این مشکلات شما هستید، همه کارهای انجام گرفته را به نام خودتان تمام می‌کنید، اما برای کارهای نیمه تمام و بی‌سرانجام، مردم را بی‎عرضه و مقصر می‌دانید از طرفی تقصیرات را بر دوش معاونین استاندار و سیاست‌های دولت می‌اندازید، آقای بهشتی از این حرف‌ها نزنید و کوتاه بیاید.

این فرد معترض خواستار استعفای فرماندار دنا شد که سایر حاضرین او را همراهی کردند و با شعارهای تنش به حیاط فرمانداری دنا کشیده و با حضور پلیس همه چیز ختم به خیر شد.

همچنین چند نفر از اعضای شورای شهر سی‌سخت که قصد ورود مجدد به سالن جلسات را داشتند که گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند و فرماندار هم تذکر داد که تا کی ما باید به مردم دروغ بگوییم چرا واقعیت را نگوییم و اعتماد سازی کنیم؟؛ این اظهارات موجب شد تا برخی اعضای شورا نیز موضوع گیری کنند.

فرماندار دنا همچنین گفت که شهرستان دنا فقط مختص جمعیت سه هزار نفری شهر سی‌سخت نیست و آیا بخش پاتاوه که دارای سی هزار نفر جمعیت است مطالبه و حقی ندارند؟

صحبت‌های فرماندار دنا بر دل حاضرین نشست و موجب گردید تا جرقه تنش زده شود و حتی مردم قصد حمله به فرماندار را داشتند که با دخالت به موقع نیروی انتظامی مشکلی در این زمینه بوجود نیامد.

معترضین علاوه بر فرماندار علیه مدیر منابع طبیعی شهرستان دنا نیز شعارهای تندی سر دادند و مسئولان را تهدید کردند که اگر به حرف آن‌ها توجه نشود، مردم سی‌سخت در انتخابات آینده به نماینده دولت رأی نخواهند داد.

همچنین در این تجمع، مردم شهر سی‌سخت از استانداری و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تقاضا کردند، زمینه برخورد با کم کاری‌های صورت گرفته در شهر سی سخت را شناسایی کنند و تاکید کردند که در غیر اینصورت هیچکدام از مردم این شهر در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد معرفی شده از سوی دولت رای نخواهند داد./کبنا- فصلی نو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219214
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    فرمانداردناباهوش وفعال مباشد

  2. همشهری گفت:

    تاریخ و تجربه نشان داده که مردم شهر سی سخت در تمامی انتخابات به چهره های اصولگرا رای دادند ، در انتخابات آینده هم مثل گذشته رای بدین.

دیدگاه شما