چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 22:50

مهم ترین آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر آسیب های طلاق و خودکشی را با هدف پیشگیری و کاهش این آسیب ها در اولویت فعالیت ها قرار دهد.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکر افزود: گرچه آسیب های اجتماعی متعدد هستند اما باید طلاق و خودکشی به عنوان اولویت در آسیب ها به شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها ابلاغ شود.

خادمی با بیان اینکه مصوب شد که  شورای امر به معروف و نهی از منکر استان  به عنوان زیر مجموعه شورای اجتماعی عمل کند تاکید کرد: طلاق و خودکشی به عنوان آسیب های اولویت دار  به شهرستان ها ابلاغ شود، تا بر روی این مباحث کار شود، جلساتی پیرامون این آسیب ها برگزار شود، سخنرانی های لازم انجام شود و از ظرفیت های ائمه جمعه و مساجد در این زمینه استفاده شود.

استاندار از تشکیل گروهی برای رصد مستقیم مشکلات و آسیب های اجتماعی چند  صنف خبر داد و افزود: پس از بررسی ها و ارائه گزارشات و پیشنهادات برای اصلاح مجموعه اقداماتی نسبت به تصویب مصوبات لازم در رابطه با رفع آسیب ها و مشکلات آن صنوف انجام می گیرد.

خادمی برگزاری جلسه ای با حضور تشکل های مدنی فعال و مرتبط در حوزه آسیب های اجتماعی را مناسب دانست و گفت: تشکل ها جایگاه مهمی دارند و برگزاری جلسه یا سمیناری با حضور تشکل ها و گفتگو و  همکاری در این حوزه ها کمک مناسبی در پیشبرد اهداف است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ک.الف گفت:

    سایه شوم بیکاری وفقرسالهاست که برسرمردم استان ما جا خوش کرده است.غیرازشعارهیچ چیزطی این سالها مشاهده نکردیم.هرمسوولی نمیتواندیارشاطرباشدوفقط بارخاطراست دست ازسرمردم بردارد.آخه دیگه کاردبه استخوان رسیده است وکاسه صبرلبریزشده!

دیدگاه شما