چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 23:45

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز مهندس

پنجم اسفندماه روز مهندس را به خانواده این شهدای عزیز و تمامی مهندسان پر تلاش کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان، از درگاه ایزد منان خواستارم.

گروه اجتماعی- احمد رضا خورشیدی طی پیامی پنجم اسفندماه؛ سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به مهندسان استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

 

به گزارش بویرنیوز، متن پیام بدین شرح است:

“مهندس” در اندیشه و تاریخ سراسر غرور ایران اسلامی، تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت است که زمینه ‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت ، توسعه و آبادانی عمرانی کشور خواهد بود.

تقارن پنجم اسفندماه؛ سالروز ولادت “خواجه نصیرالدین طوسی” و “روز مهندس”، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و فناوری های نوین امروزی است که لزوم بهره گیری از تجارب و دانش پیشینیان با بهره گیری از یافته های نوین علمی بشر، برای دستیابی به افق‌های افتخار بر اساس سند چشم ‌انداز توسعه کشور را ضروری می سازد.

شایستگی و توان مهندسان ایرانی، امروز در جهان زبانزد عام و خاص است و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی “در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم”، مهندسان خلاق، متعهد، توانمند و دلسوز ایران اسلامی بتوانند رسالت خود را در راستای خودکفایی علمی، عمران و آبادانی این مرز و بوم به نحو احسن به منصه ظهور در آوردند.

اینجانب بر خود لازم میدازم با گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به خانواده این شهدای عزیز و تمامی مهندسان پر تلاش کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان،  از درگاه ایزد منان خواستارم.

احمد رضا خورشیدی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و  بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219015
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سهیلا باقر... گفت:

    مهندس با تعهد،اخلاق و توانایی علمیش واقعا میتونه مسیر توسعه رو هموار بکنه

  2. کریمی گفت:

    تبریک به مهندسان

دیدگاه شما