شنبه 14 بهمن 1391 - 15:34

” باند قوچعلي ” در بویراحمد به دام افتاد+تصویرَ

بویرنیوز:

 

 

” باند قوچعلي “، دزدان شبانه احشام در شهرستان بويراحمد دستگير شدند

گروه استان ها – باند سارقان احشام در شهرستان بويراحمد استان کهگيلويه و بويراحمد به سرکردگي فردي با نام مستعار ” قوچعلي ” با سرقت بيش از 200 راس احشام دستگير شدند.
سرهنگ محمد حسن جعفري نژاد ، رئيس پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس در تشريح اين خبر گفت: به دنبال افزايش وقوع سرقت احشام در اين شهرستان، موضوع به طور ويژه در دستوركار كارآگاهان آگاهي اين استان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد افزود: پيگيري مستمر كارآگاهان آگاهي موجب شناسايي دو متهم به سرقت به نامهاي مستعار قوچعلي و قلندر شده و در نتيجه با هماهنگي مقام قضايي طي عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير شدند.
سرهنگ جعفري نژاد اظهار داشت: كارآگاهان در سير تحقيقات خود از اين دو متهم موفق به شناسايي دو نفر ديگر از همدستانشان به نامهاي رجب و بلوط شده و طي عملياتي همه اين متهمان را دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: اين متهمان در تحقيقات پليسي به سرقت بيش از 39 فقره پرونده سرقت و به سرقت بردن بيش از 200 راس انواع احشام اعتراف نموده و اظهار داشتند رها و سرگردان بودن احشام در کوچه، خيابان و جنگل زمينه تسهيل در انجام سرقت را براي آنان مهيا نموده است.
سرهنگ جعفري نژاد در پايان با بيان اينكه سارقان با تنظيم فروشنامه جعلي احشام را در کشتارگاهها يا به اشخاص مي فروختند از مردم اين شهرستان خواست، در هنگام خريد احشام دقت لازم را نموده و در صورت شناسايي اشخاص مشكوك مراتب را به مركز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.
گفتني است، كليه متهمان با قرار بازداشت موقت راهي زندان شدند .
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام گفت:

    تو کار گاو هم بودند؟ آخه گاوسیاه(گاسهی) ما را 2 سال پیش بردند.لطفااطلاع بدهید بریم سراغشان.

  2. علیک سلام گفت:

    باید انگشت این دزدها را قطع کنند

  3. ناشناس گفت:

    لطفا این باند ……….. جناب را هم دستگیر نمایید.

  4. بی نام گفت:

    از آقای جمادی رییس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد و قضات پرونده این باند سرقت می خواهیم که طبق حکم قر آن دست یا انگشتان آن ها را قطع نموده تا عبرتی برای دیگران با شد . مثل بقیه کشور های دنیا.

  5. آخ من جونم گفت:

    باتشکرازهمه دست اندرکاران خواهشمندیم اقدامی جدی علیه این دست افراداعمال شودتادیگرتکرارنشود.مردم بیچاره چه گناهی دارند که بایدشکم دزدهاراسیرکنند؟

  6. واقعیت گفت:

    متاسفانه باز هم بویراحمد باز هم سرقت !!

دیدگاه شما