چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 15:21

انتصاب مدیرکل جدید زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ 48 زندانی در یاسوج آزاد شدند +تصاویر

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  ایسنا حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی، رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: یکی از تکالیف قوه قضاییه برخورد ارشادی جهت سوق دادن جامعه به سمت سالم‌سازی است، بخشی از خروجی دستگاه قضایی در حوزه سازمان زندان‌هاست.

وی افزود: دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها برای پاکسازی جامعه از عناصری که فرهنگ و آرامش روانی جامعه را مخدوش کنند، با برخوردهای جدی و قانونی برای اصلاح جامعه تلاش می‌کند.

حجت الاسلام مزارعی بیان کرد: شورای حل و اختلاف زندانهای کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در زمینه سازش را در سطح کشور دارد.

همچنین علی عباس فلاحتی مطلق، مدیرکل سابق زندان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در این چند سال انجام دادیم، بهره برداری از زندان دهدشت بود که با بهره برداری از این زندان، ۱۸۰ زندانی که در سایر استانهای کشور و زندانهای استان پراکنده بودند، به زندان دهدشت منتقل و در کنار خانواده قرار گرفتند.

وی افزود: اعتبار سازمان زندان در چند سال اخیر کمتر از یک میلیارد تومان بوده، در حال حاضر  اعتبار سازمان بیش از سه میلیارد تومان رسیده است.

همچنین اسماعیل جمیاری، مدیرکل جدید زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی مولود انقلاب است.

وی با اشاره به وضعیت زندانها در گذشته افزود: زندانها در کشور به برکت انقلاب اسلامی مانند خیلی از دستگاهها و وزارتخانه ها تغییر جدی پیدا کرده اند.

جمیاری با اشاره به اینکه ماموریت ما در زندان قرآنی است، بیان کرد: در زندان های کشور زندانیان قرآن یاد می گیرند و حافظ قرآنی می شوند که 200زندانی استان حافظ از یک تا 9 جزء قران هستند.

مدیرکل جدید زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از دستگاههای مختلف توقع داریم همچون گذشته به ما کمک کنند تا در راه اصلاح، تربیت و بیداری افراد به بیراهه رفته گامهای موثری برداریم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، ۴۸زندانی از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند که از این تعداد ۳۸ زندانی به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۱۰ زندانی دیگر با حمایت مادی و معنوی توسط بنیاد نیکوکاران دستان مهربان آزاد شدند.

لازم به ذکر است که در این مراسم از زحمات علی عباس فلاحتی مطلق، مدیرکل سایق زندانهای استان تقدیر و اسماعیل جمیاری بعنوان مدیرکل جدید زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=218971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما