شنبه 14 بهمن 1391 - 15:23

سارق بانک در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

بویرنیوز:

سردار علیرضا عادلی از دستگیری سارق بانک صادرات شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا در این استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پلیس ، وی افزود: این سارق در عرض کمتر از سه روز پس از سرقت از بانک صادرات شهر پاتاوه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این عملیات پلیسی و دستگیری سارق بانک صادرات پاتاوه ادامه داد: با اعلام سرقت از بانک صادرات این شهر مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

عادلی افزود: پس از گذشت کمتر از 72 ساعت از وقوع سرقت، سارق در روستای گنجه‌ای از توابع شهرستان بویراحمد شناسایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی این سارق 24 ساله دستگیر شد.

عادلی تصریح کرد: این سارق مبلغ 15 میلیون ریال وجه نقد به سرقت برده بود که این مبلغ نیز در مخفیگاه او کشف شد.

این فرمانده ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به افراد متخلف و سابقه‌دار هشدار داد که دست از شرارت و تخلف بردارند که هرگونه شرارت و تخلف آن‌ها از چشم پلیس دور نخواهد ماند.

عادلی افزود: با توجه به ابلاغیه رئیس محترم قوه قضاییه، پلیس عزم خود را جزم کرده تا با اراذل و اوباش و جرائم خشن برخورد قاطعانه داشته باشد.

فرمانده ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی قطعا با این‌گونه افراد شرور برخورد قاطع و جدی خواهد داشت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهاد گفت:

    حتمااحتیاج وش داشته ولش کنید

    • عدالت گفت:

      این چه حرفیه تخم مرغ دزد شتر دزد میشه.بزارید ی مملکت پاک و آرامی داشته باشیم هرکه خلاف کنه باید اعدام بشه اونوقته که آسایش خودشو نشون میده

دیدگاه شما