سه شنبه 3 اسفند 1395 - 22:48

تکذیب ادعای اخراج نیروهای خدماتی توسط شهرداری یاسوج/خبر خوش برای کارگران خدماتی شهرداری مرکز استان

حقوق کارگران خدماتی شهرداری یاسوج تا پایان آذرماه 95 پرداخت شده است/تلاش داریم مشکلات حقوقی کارگران خدماتی سازمان فضای مرتفع کنیم.

گروه اجتماعی- حقوق کارگران خدماتی شهرداری یاسوج تا پایان آذرماه 95 پرداخت شده است/تلاش داریم مشکلات حقوقی کارگران خدماتی سازمان فضای مرتفع کنیم.

به گزارش بویرنیوز، معاون مالی شهرداری یاسوج در خصوص بیکاری و اخراج کارگران خدماتی توسط شهرداری اینطور گفت: کارگران خدماتی شهرداری با این سازمان پیوندی استخدامی ندارند و درواقع ما با پیمانکار برای امورات شهری قرارداد داریم و کارگران زیر مجموعه بخش خصوصی هستند.

هیبت اله عبدی زاده گفت: هرچند این نیروها استخدام شهرداری نیستند با این وجود همیشه مدافع کارگران بودیم و تلاش کردیم که کسی از کارش اخراج نشود و شرایط به گونه ای باشد که حق و حقوق آنها تمام و کمال پرداخت شود.

وی گفت: تا پایان اذر حقوق دادیم، دو ماه نیز در تعهدات پیمانکار است که با احتساب آن، هم اکنون در زمینه حقوق کارگران به روز می باشیم، هرچند شاید کم کاری از سوی پیمانکار باشد که در آنصورت کارگران باید به اداره کار مراجعه کنند.

عبدی زاده با بیان اینکه حقوق نیروهای شرکتی نیز بدون تاخیر پرداخت شده و عیدی 95 آنها نیز به حسابشان رفته، خاطر نشان کرد: سال 93 بیش از 9 ماه حقوق معوق داشتیم که با جدیتی که مجموعه شهرداری به خرج داد توانستیم این فاصله را تا حد بسیار زیادی کم کنیم و بنا داریم همه مشکلات اینچنینی کارکنان مرتفع شود.

معاون مالی شهرداری یاسوج با اشاره به مشکلات و دیرکردهای طولانی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در بسیاری از شهرداری ها، گفت: خوشبختانه ما در این زمینه قدم های خوبی برداشتیم و الان بنا داریم مشکلات سایر سازمان های وابسته از جمله حقوق و مزایای کارگران فضای سبز را نیز به روز کنیم.

وی در خصوص مطالبات گذشته و صف های طولانی طلبکاران در شهرداری هم اینطور گفت: الان تا حد بسیار قابل قبولی مطالبات برجای مانده از گذشته مرتفع شده است و دیگر خبری از صف های طولانی در قسمت مالی شهرداری نیست.

هیبت اله عبدی زاده در پایان خاطر نشان کرد: حفظ حقوق شهروندان و کارکنان مجموعه شهرداری دو اصل مهم و کلیدی شهرداری است که اقدامات شهرداری به خوبی گواه این مدعاست، هرچند اعتقاد داریم هنوز هم جای کار هست و انشاء الله با تمام توان برای مرتفع شدن مشکلات پیش رو تلاش میکنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=218740
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما