یکشنبه 1 اسفند 1395 - 23:14

دست گوهرکانی رو شد!/ پشت پرده حمله مدیرکل جهاد کشاورزی به استانداری

نکته جالب اینکه گوهرکانی مدیرکل جهاد کشاورزی در سفری که معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به یاسوج داشت گفت که این اعتبارات شعار است و دروغ است و تخصیص نمی یابد که همین سخنان باعث بروز تنش و نهایتا درگیری گوهرکانی با دکتر رضوی معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری شد که اتفاقا بازتاب بسیاری بدی نیز داشت.

گروه اقتصادی – در پی انتشار با عنوان “افشاگری گوهرکانی علیه استانداری کهگیلویه و بویراحمد” داریوش مظفر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی نامه ای به سخنان وی، پاسخ داد.

به گزارش «بویر نیوز»، جعفر گوهرگانی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرده بود: باید شفاف این موضوع را به مردم و مقامات ارشد بگویم که در یک معاونت غیرتخصصی با فعالیت‌های کشاورزی افرادی دارای نفوذ و نورچشمی را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش گلخانه معرفی کردند که به معنای واقعی هدر دادن پول بیت‌المال است.

همین اظهارات و بازتاب آن باعث شد تا داریوش مظفر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد پشت پرده این موضوع و ناراحتی گوهرکانی را افشا کند و بنوعی دست مدیرکل جهاد کشاورزی را رو کند.

در متن پاسخ مظفر، دستور العمل اعتبارات مورد اعتراض گوهرگانی؛ دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ذکر شده است و در واقع با تائید این معاونت اعتبارات و با تائید بانک به سرمایه گذاران تعلق می گیرد.

نکته قابل توجه اینکه گوهرکانی مدیرکل جهاد کشاورزی در سفری که دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به یاسوج داشت و سخن از همین اعتبارات به میان آمد، وی را دروغگو خواند و گفت که این اعتبارات شعار است و تخصیص نمی یابد.

همین سخنان باعث بروز تنش و نهایتا درگیری گوهرکانی با معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری شد که اتفاقا بازتاب بسیاری بدی در سطح کشور داشت.

حالا جالب اینجاست که گوهرکانی به نحوه تخصیص اعتباراتی اعتراض می کند که قبلا می گفت دروغ هستند و حتی بخاطر صحت ادعای خود دعوا هم کرده بود.

بنظر می رسد به دلیل همان درگیری معروف و رفتار آقای گوهرکانی، دست جهاد کشاورزی از این اعتبارات کوتاه شد که همین مساله موجب خشم مجدد گوهرکانی شده است.

متن کامل پاسخ مظفر به گوهرکانی که برای «بویر نیوز» ارسال شده است، در ادامه آمده است:

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=218248
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    والا بلاگوهرکانی داره درست میگه .مردم بهترشرایط ودرک میکنن تامسولی که پاش روپاشه ودردی نداره ما که بین مردمیم میدونیم کی راست میگه کی دروغ نه آقای خادمی ومعاونینش

    • مديرى گفت:

      از طرفدار گوهرگانى بيشتر از اين انتظار نميره كه مسئول رو بنويسه مسول!
      فقط يه سرى متملق و بى سواد رو دور خودش جمع كرده به وسيله همون آزمون سورى و پذيرش اقوام و آشنايان.
      شما هم حتما جزو همون پذيرفته شدگانى كه اينجورى ميگى، وگرنه هيچ انسان درست و با منطقى از ايشون و كاراش حمايت نميكنه.

  2. حامد گفت:

    این توجیه مناسبی نیست،برفرض که ناراحتی اقای گوهرکانی همین باشد،سوالی که بایدجواب داده شوداین است که این اعتبارات به چه کسانی داده شده،ایاافرادی که وام گرفته اندگلخانه داشته اند،واین افرادچه رابطه ای بادست اندرکاران استانداری داشته اند؟

  3. بلال گفت:

    به نظرم گوهرگانی شخصی غیرقابل اعتماد و عجول است بدون مطالعه وبدون اینکه به عاقبت حرفهایش بیاندیشد صحبت میکند . به قول معروف حرفی که بایستی آخر بزند را اول میزند .

  4. طاس احمدي گفت:

    دكتر گوهرگاني حرفش كاملا درسته …..

  5. ناشناس گفت:

    اگه اقای گوهرگانی دعوا کرده دلیل نمیشه که این اعتبارو اقای مظفر به افرادی بده که بقولی نور چسمی باشند و این اعتبار در زمینه تعیین شده استفاده نشه و مطلب دیگه ای که هست مگه ادارتی مثل شرکت برق و گاز و ….. تو جذب نیرو به صورت قانونی عمل کرده اند .

  6. جوان گفت:

    جناب آقای گوهرگانی
    نمیدانم آن دنیا چگونه میخواهی جواب خدا رو بدی. من یک جوانی بودم با رشته مهندسی عمران گرایش آب که اومدم و آزمون دادم و تو به ناحق فامیلهای خودت رو قبول کردی. بعد خواستم پیمانکاری انجام بدم در حوزه آب و خاک جهاد کشاورزی که باز گفتند پیمانها همه به نزدیکان مدیرکل داده میشه و بیخیال بشید.

  7. میثم گفت:

    گوهرگانی زیادی حرف میزنه.هیچکدومش هم درست نیستن

  8. ناشناس گفت:

    مگه درست کردن چندتا مدرک و سند گلخانه ای اونم در استان ما کار سختیه؟ادمی میشناسم که تهران کارمند قراردادیه از این طرف داره مدرک لیسانسشو از دانشگاه ازاد یاسوج و دانشگاه پیام نور نورآباد میگیره بدون اینکه بیاد یه امتحانی بده یا سر کلاس حضور داشته باشه. اینجا همه چی باند بازیه همه چی درهمه .بخورید بریزید و بپاشید که به هیچکس مربوط نیست درود بر استان قراضه مان

  9. بهار گفت:

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها !!
    به قول کامنت حامد این توجیه مناسبی نیست!!
    جواب سوال این نبود حاج آقا؟؟؟

  10. زاگرس گفت:

    اتفاقاً استانداری کار خوبی کرد و انحصار معرفی افراد برای گرفتن وام رو از دست جهاد گرفت و به عهده کمیته استانی سپرد .
    اینجوری دیگه تخلف نمیشه.

  11. ناشناس گفت:

    گوهرگانی رشد بخش کشاورزی در استان را به تعویق انداخنه.درود بر دکتر موسوی حیف شد.

  12. دولياري گفت:

    حرفهاي گوهرگاني كاملا درست ميباشد

دیدگاه شما